Toon posts:

help2

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sorry , ging de eerste keer mis.
Ik heb bij distributed alles gedownload en geinstalleerd voor dat rc5 gebeuren, maar ik zie geen koe.
Wat doe ik fout?

Verwijderd

Al eens gereboot?

Staat ie in je StartUp folder?

Verwijderd

Hoor je hem Loeien?? Staat er 's ochtends een fles melk bij je computer? :P

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:11

Floor-is

5.2

Ok, welk OS draai je?

Kijk eens in de distributed.net map, en kijk dan vooral naar hoe groot de buff-out is.

Als dit niet allemaal lukt, kan je in DOS in de dist.net map hevolgende intypen:
dnetc -config
Dan kun je alles instellen, je zit namelijk in de configuratie :+

Je kunt ook de dnetc.ini bekijken, hier moet hetvolgende ongeveer instaan: (Voor Windows, met de laatste client)
[parameters]
id=jouw email adres of die van mijn team ;) (rc5@dutchbat.com)

[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0
run-work-limit=-1

[rc5]
randomprefix=174
preferred-blocksize=33
fetch-time-threshold=96
fetch-workunit-threshold=10

[networking]
dialup-watcher=active
keyserver=energy.keyserver.org
nettimeout=90
autofindkeyserver=no
disabled=yes

[logging]
log-file-limit=monthly
log-file=month.log
log-file-type="no limit"

[buffers]
frequent-threshold-checks=1
checkpoint-filename=zelf in te vullen path+naam
allow-update-from-altbuffer=0
Lijkt me redelijk duidelijk. Ik flush op de proxy van Energy, dus ik spaar voor de MF6, misschien is het voor jou slim om dat nog even niet te doen, anders wordt je (nog) niet meegenomen in de dagelijkse statistieken van ons team (DPC dus).

Verder heb ik het zo ingesteld dat hij met grote blokken gaat werken (mijn persoonlijke voorkeur) en dat er een buffer is voor 4 dagen. (Dat is voor het geval dat je een paar dagen geen internet hebt, of de proxy down is.)

Oh en de logging moet je zelf even bekijken, ik wil gewoon alles kunnen nazoeken van de afgelopen maand. :D

Ik dacht dat het zo wel redelijk duidelijk was, als je nog meer vragen hebt, gooi ze ffies op, dan kunnen we het proberen op te lossen.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
bedankt itsme, ik heb je ini file overgenomen
met autofindkeyserver=yes
alles staat in mijn startup , en loopt(geloof ik)maar zie nog geen koe, heb je nog handige tips?

Verwijderd

je bent de 2e zonder koe in balk.. je hebt toevallig niet die client met onzichtbare koe? Misschien is ie een beetje schuw... moet je hem wat blokjes uit de hand laten eten.. wordt ie wel tam! ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook dnetc -config gedaan en de settings overgenomen van tweakers.
nog steeds geen koe, hoe weet ik of er een client draait, en hoe kan ik mijn buffers bekijken?

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Gebruik anders eens Start en dan zoeken op dnet. Als ie niks vindt, is ie gewoon nog niet geinstalleerd. Of druk op CTRL+ALT+DEL en als er geen dnetc bij staat draait ie uberhaupt niet en moet je eerst de exe file runnen die je (hopelijk) gevonden had.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:41
Probeer hem eens op te starten met de optie noquiet, dus "dnetc -noquiet". Zelfs als ie dan ingesteld staat om hidden te draaien zou ie gewoon op moeten starten. Je kunt trouwens het beste van te voren "dnetc -shutdown" intikken, als ie dan zegt dat ie je koetje aan het afsluiten is draaide er dus een. Als je hierna dus "dnetc -noquiet" intikt moet je een koetje in je taakbalk krijgen.

[removed]

Pagina: 1