Toon posts:

PC linken met TV

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een verbinding maken tussen mijn PC en TV om divx films te bekijken. Ik heb een ATI Radeon 9700 Pro draaien in een Win XP Pro systeem. En ik heb hiervoor keurig de nodige kwaliteitkabels aangeschaft.

Het lukt mij maar niet om een verbinding te maken. De helpfiles van ATI helpen mij ook niet verder.

Is er iemand bekend met de werkset van ATI? Hoe los ik dit probleem op? Bij voorbaat mijn hartelijk dank hiervoor!

Verwijderd

Misschien handig om te vertellen welke kabels je op welke aansluitingen van de pc en de tv hebt aangesloten zodat het probleem wat duidelijker word :)
Zelf gebruik ik een Trust Televiewer waarmee je goed beeld op de tv krijgt met een resolutie van 1024@768. Wat in ieder geval ook werkt is een geel composiet kabeltje tussen je tv en pc zetten (bij de tv d.m.v zo'n scartboxje waar je hem zo in kunt doen, of de aansluiting die al op de tv zit)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

kijk even in videoplanken en beeldkanonnen, daar staat een tv out FAQ, daarmee moet het lukken (hint: TV-out kabeltje aansluiten op video ingang op de TV, zoals scart aanslutiing of AV aansluiting)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.