Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Verwijderd
had ik ook met nvidea kaarten. heel vaag, op mn tnt1 kon het wel, mn tnt2 niet, mn Geforce3ti500 wel(asus) en mn gf4ti4200(club3d) niet..
Kheb nu een Hercules radeon9700pro en daar kan ik het allemaal perfect instellen, behalve dan dak ff opnieuw moet formatteren:P
Kheb nu een Hercules radeon9700pro en daar kan ik het allemaal perfect instellen, behalve dan dak ff opnieuw moet formatteren:P
Zit het niet gewoon bij de geavanceerde beeldscherminstellingen? En anders kan je het met een tool als Rivatuner of Powerstrip proberen (andere drivers nemen kan ook)
Ja ik heb dat ook altijd gehad met men nvidia kaarten(gf2mx400 en g4ti4200) , beste oplossing is powerstrip , andere drivers hielpen niet bij mij.
Moeten die tools op de achtergrond blijven draaien, of is eenmalig instellen voldoende?
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Kan het niet bij: Eigenschappen voor beeldscherm --> Instellingen --> Geavanceert --> GF 2/3/4 TI/MX --> Nview --> Apparaat instellingen --> Color correction?
Dit dus:

Zo kan het iig wel met mijn 40.72 drivers
.
Dit dus:
Zo kan het iig wel met mijn 40.72 drivers
tvw
Verwijderd
Bij games gaan die weer opstandaartShotGun schreef op 23 March 2003 @ 21:56:
Kan het niet bij: Eigenschappen voor beeldscherm --> Instellingen --> Geavanceert --> GF 2/3/4 TI/MX --> Nview --> Apparaat instellingen --> Color correction?
Dit dus:
[afbeelding]
Zo kan het iig wel met mijn 40.72 drivers.
Pagina: 1