Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ben - T-mobile duurder?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zit nu op 15 maand van mijn 24 maanden durende ben abbonement. Ik bel nooit erg veel sms wel een beetje maar was nooit erg veel, ik heb standaard abbonementskosten van 15 euro en tot 2 maand geleden waren de rekeningen meestal ong. tussen de 25 en 30 euro. Nu kreeg ik vorige maand een rekening van 50 euro en nu kreeg ik van de week een rekening binnen van 81 euro binnen. Het kan niet zo zijn dat ik nu dubbel zoveel gebeld heb als andere maanden want zoveel bel ik niet. Weet iemand of belminuten nu anders geteld worden door t-mobile of dat er wat anders is veranderd waardoor het duurder is of is er gewoon wat fout gegaan?? andere mensen met deze ervaring??

Verwijderd

Kijk eens op t-mobile.nl bij je factuurdetails.

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
T-mobile heeft wel vake van dit soort grappen. Misschien heeft het me de overgang te maken?

Bel ze eens op en laat ze het verklaren!!!

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
GuidoHuis schreef op 23 March 2003 @ 20:30:
T-mobile heeft wel vake van dit soort grappen. Misschien heeft het me de overgang te maken?

Bel ze eens op en laat ze het verklaren!!!
:z rebel...

TS: als je toch gewoon je specificatie erbij vraagt en dat doorneemt, kan je toch zo zien waar de kosten zich bevinden? De abonnementskosten zijn iig hetzelfde gebleven en de gesprekskosten volgens mij ook...

Sim-pel.

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
was toch van tevoren bekend? je kon geloof ik zelfs kostenloos opzeggen

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Papa Roach schreef op 24 maart 2003 @ 07:52:
was toch van tevoren bekend? je kon geloof ik zelfs kostenloos opzeggen
Heb je uberhaupt de topicstart wel gelezen waar dit over gaat ?
En je het bij de overgang van Ben naar T-mobile nooit iets kosteloos kunnen opzeggen. Dus ik weet niet wat jou reply met de inhoud van dit topic te maken heeft.

Maar even ontopic:
Ik heb sinds December ook Ben en dat is dus nu T-mobile geworden, maar afgelopen maand kreeg ik een rekening van 74€. Nu ben ik ook op vakantie geweest en heb daar ook gebeld dus ik ga er vanuit dat het daar aan ligt, maar als er volgende maand weer een hoge rekening ligt dan ga ik wel eens wat beter kijken.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Als ik jullie was zou ik toch maar alvast even contact opnemen met T-mobile, aangezien een paar maten die T-mobile hebben ook hogere rekeningen hebben gekregen.
Na contact opgenomen te hebben was het allemaal weer snel in orde.

[ Voor 8% gewijzigd door Fietsbel op 24-03-2003 08:21 ]

39

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij de overgang van Ben naar T-mobille is bij de huidige abonnementen niks veranderd, alleen de nieuwe abonnees krijgen met nieuwe abonnementen te maken.

Er zijn een tijd geleden wat problemen geweest met facturatie: er werd niet maandelijks geind. Heb je wel iedere maand een rekening ontvangen? Wellicht is één nota van 2 maanden.

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
BRAiN heeft inderdaad gelijk , er is niks veranderd bij de de overgang alleen voor nieuwe
abbo's ,

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Mijn nota's zijn tot op heden niet schrikbarend hoog (eigenlijk gewoon binnen de verwachte marge). Ik denk dus dat je even met T-mobile moet bellen, en je specificatie moet doornemen (of toetsenvergrendeling vaker moet aanzetten ;) )

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

hmmm ikkke maar 27 euro :P .....

dus binnen de marge van 40 wat ik altijd max had bij O2

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 21:06

Canis Lupus

Vosbot

Bovendien hanteert T-mobile wel een starttarief van 0.05 € voor gesprekken buiten je belbundel. Ben deed dit niet volgens mij...
Hierdoor kan het dus ook zijn dat je rekening wat hoger is dan normaal.

[ Voor 23% gewijzigd door Canis Lupus op 24-03-2003 16:59 ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Pagina: 1