Ikwilgratisbellen.nl Acties te vertrouwen?

Pagina: 1
Acties:

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 14:10
Okey, here's the deal. Ik moet voor mijn bejaarde 3210 een vervanger zoeken en nu stuitte ik met toeval op de acties van ikwilgratisbellen.nl
Het gaat er om, dat je een 2 jarig abonement neemt (de laagste kosten) en dan geld terug krijgt. Dit is allemaal wel niet zo speciaal maar de bedragen die je trug krijgt zijn toch wel hoog waardoor je toestel goedkoper is dan normaal. Nu mijn vragen, zijn er mensen die ervaring hebben met deze site? Ik heb bij shopsurvey gekeken maar er staat geen surveys bij, en krijg je ook echt je geld (er staat wel binnen 7 weken maar ik voel me behoorlijk genaaid als het nepperij is) en zijn er mensen die al met deze actie mee hebben gedaan?

(nee ik heb geen connecties met die site, ik vroeg het me gewoon af omdat er veel sites zijn die je met mobiele telefonie helemaal oplichten)

owja, de search gaf wel dit: Ikwilgratisbellen.nl ervaringen

maar aan 1 reactie hecht ik absoluut geen waarde, vooral niet zo'n korte..

[ Voor 11% gewijzigd door Leejow(saait) op 23-03-2003 19:37 ]

Verwijderd

Kijk eens op www.telecomvergelijker.nl. Goeie site om shops te vergelijken, kun je ook direct zien wie de goedkoopste is.

• Leejow(saait)
Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 19:59:
Kijk eens op www.telecomvergelijker.nl. Goeie site om shops te vergelijken, kun je ook direct zien wie de goedkoopste is.
Waar zie je me voor aan??

Daar staan geen reacties bij dus ik weet verder ook niets..

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
ik ken die zaak niet maar ik heb t wel gedaan met www.telecom.nu en www.gsmweb.nl met als resultaat dat ik zo ondertussen al 3 jaar gratis heb kunnen bellen :)
ik heb t altijd gewoon gestort gekregen...

met een hamer past alles

• Leejow(saait)
ik weet dat gsmweb.nl te vertrouwen is ja.. maar ik kijk altijd even of de winkels te vertrouwen zijn ook met service enzo.

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-05 13:35
is GSMstunter.nl ook goed? daar heb ik zelf prima ervaringen mee, en ik ken best veel anderen die daar ook zo'n aanbieding van hebben gebruikt en waar het ook allemaal zonder problemen verliep. Er was daar ook een topic over, daarin staan vast een hoop ervaringen van anderen.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Iemand die een topic opent en daar graag een reactie op wil, die ik vervolgens ook nog geef? :P :+
Daar staan geen reacties bij dus ik weet verder ook niets..
Je hebt daar wel een forum, misschien kun je het daar eens vragen, als het al niet eens een keer gevraagd is.

• job
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

Leejow(saait) schreef op 23 March 2003 @ 19:35:
Dit is allemaal wel niet zo speciaal maar de bedragen die je trug krijgt zijn toch wel hoog waardoor je toestel goedkoper is dan normaal.
wat vind jij hoog?
ik kreeg bij mijn abo 300 minuten 1 jarig 340 euro terug.
welliswaar via een andere site.
dus wat vind jij vrij hoog?

[ Voor 7% gewijzigd door job op 23-03-2003 20:18 ]

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zalk hier dan eens die korte reactie een beetje uitbreidden....? ;)

Van de site dat blad uitgeprint, ingevuld, alle gevraagde papierhandel erbij gedaan, ondertekend en doorgefaxt. zoals al gezegd; 2 dagen later had ik t hele pakket in huis met een best makkelijk nummer :) T was welliswaar geen speciale actie (gewoon normale zakelijke aansluiting) maar toch ging t allemaal wel vlot. Of dat beloofde geld ook echt gestort is weet ik niet eens, t ging (of ging niet) direct naar de zaak. (aan de andere kant; als ze t niet zouden storten zouden er op GoT vast wel topics over zijn :))

Al met al hier dus een tevreden klant!

Verwijderd

Misschien kan je www.gsmstunter.nl gebruiken, dit werkt zeker weten :)

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
en anders kan je ze altijd nog voor de rechter slepen :7
zowiezo handig, als je iets niet vertrouwt, altijd toch maar die saaie kleine lettertjes lezen hè :) hoewel die, als ze onredelijk zijn, ook niet altijd even bindend zijn (de klant is hierbij in het voordeel)
bijvoorbeeld als er staat dat ze naar eigen goeddunken kunnen bepalen of ze dat geld terugstorten of niet zonder opgaaf van reden etc terwijl er op hun site met koeieletters staat dat je t geld krijgt, dan moet je die centjes toch gewoon krijgen.
Hoewel t natuurlijk wel een gezeik is als t zover moet komen :/ maar dat zal gerust niet

@roelemewoel..dat geld zal je baas wel gekregen hebben denk ik? anders had je t vast wel gehoord :)

met een hamer past alles

Pagina: 1