Don't You stare there, Operate!
hoe bedoel je dat. software matig of hardware matig?seppie schreef op 23 March 2003 @ 19:18:
Ik hoorde dat er bedrijven zijn die puur alleen servers, tegen betaling, voor je onderhouden. Ben al aardig opzoek geweest, maar tot op heden niets gevonden, kent iemand zo'n bedrijf? Heeft iemand hier ervaringen mee?
voor software gebruiken we indien nodig www.centior.nl
dat is alleen in extreme gevallen waar we zelf niet uit komen (1x per 2 jaar)
voor hardware kunnen we gebruik maken van onze leverancier.
maar dat kanppen we meestal zelf op
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Verwijderd
Waar staan de servers en welke software draait er op?
Als het in Brabant is, heb ik/mijn bedrijf wel interesse.
Als het in Brabant is, heb ik/mijn bedrijf wel interesse.
Internet server? Netwerk server? Linux? FreeBSD?
* GreeTz werkt bij zo'n betreffend bedrijf, we leveren servers en onderhouden het systeem met het betreffende netwerk wanneer daar om gevraagd word.
Dus ja die bedrijven bestaan wel degelijk...
[ Voor 19% gewijzigd door GreeTz op 23-03-2003 21:08 . Reden: verhaal afmaken ]
Alleen: DE GROETJES
Verwijderd
Bedoel je dat je een webserver wilt plaatsen bij een bedrijf wat voor je server zorgt, of dat een bedrijf bij jullie voor jullie servers zorgen?
Ik host een FreeBSD dadicated server ergens in Nederland. Ik betaal een zeer lage prijs per Mbit, daarom zit er geen onderhoud bij. De server wordt geleverd en geininstalleerd. Er word Webmin opgedraaid, dus sites/email adressen kan ik zelf aanmaken. De rest moet dus gedaan worden door een bedrijf.
Wat zijn zo'n beetje de prijzen?
Wat kan ik daar dan allemaal voor verwachten?
Over welk bedrijf hebben we het dan?GreeTz schreef op 23 March 2003 @ 21:07:
* GreeTz werkt bij zo'n betreffend bedrijf, we leveren servers en onderhouden het systeem met het betreffende netwerk wanneer daar om gevraagd word.
Wat zijn zo'n beetje de prijzen?
Wat kan ik daar dan allemaal voor verwachten?
Don't You stare there, Operate!
Helaas, zulke topics doen we niet aan op GoT:
Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done:
Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done:
Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()