Alleen zinnige reacties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zie steeds vaker dat TS-ers teksten zoals de onderstaande toevoegen aan hun eerste bericht uit een draad:
Graag alleen gefundeerde reacties!

Het zou toch eigenlijk niet nodig moeten zijn, met alle regels hier, dat men dit roept?

Ik begin me er steeds meer aan te irriteren, vandaar deze melding.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft te maken met het dalende nivo. Zoek maar eens in LA daarop, dan vind je genoeg. Maar reacties die nergens op slaan worden ook wel gewoon verwijderd door de mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dat onzinnige reacties worden verwijderd lijkt me niet meer dan normaal, dat is altijd al zo geweest.
Misschien dat voortaan in SM gemeld mag worden dat een TS weer een dergelijke zin erbij heeft gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En al meld je zoiets in SeM, wat moet er daarna gebeuren dan? :)

Ik ben niet van plan er iets aan te doen ofzo, want dát lijkt me pas overbodig. Het is in ieder geval zéker niet belangrijk genoeg om er even een modje voor aan zijn mouw te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

En waar moet wat jou betreft dan de grens liggen? Mag een topicstarter na een lange openingspost wel zoiets zeggen als: "Ik hoop dat jullie er raad mee weten." en niet zoiets als: "Ik hoop op serieuze reacties!" ? Of moet de grens liggen bij een kort zinnetje als: "Serieuze reacties plz!" ?

Ik moet zeggen dat ik me niet zo erger aan dat soort zinnetjes. In ieder geval, ze melden in SeM vind ik wat ver gaan.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ok, standpunt modjes is in ieder geval duidelijk. Ik zie dat sommige mensen werkelijk bij ieder draadje dat ze starten roepen dat ze alleen serieuze reacties willen, terwijl dat iets is dat (voor mij dan) voor zich spreekt.

[ Voor 30% gewijzigd door pven op 23-03-2003 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

pven schreef op 23 March 2003 @ 19:08:
Ok, standpunt modjes is in ieder geval duidelijk. Ik zie dat sommige mensen werkelijk bij ieder draadje dat ze starten roepen dat ze alleen serieuze reacties willen, terwijl dat iets is dat (voor mij dan) voor zich spreekt.
mja, maar dat dat voor jou (en mij) vanzelf spreekt, wil helaas niet zeggen dat dat voor iedereen vanzelf spreekt (helaas)

Echter storen doe ik me er (nog) niet aan.
Lees er gewoon overheen, zo'n zinnetje is niet voor jou bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 18:50:
Heeft te maken met het dalende nivo. Zoek maar eens in LA daarop, dan vind je genoeg. Maar reacties die nergens op slaan worden ook wel gewoon verwijderd door de mods.

ik vind persoonlijk het geklaag over het dalende niveau erger dan het dalende niveau (wat er helemaal niet is IMO, alleen hoe langer je op een forum zit, hoe meer je al gezien hebt en hoe meer herhaling je hebt).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:55

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik doe het ook weleens, en ik moet zeggen, het helpt :) :*) (bij iets dat randje wel/niet mag :))

[ Voor 28% gewijzigd door Sport_Life op 23-03-2003 19:49 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op 23 March 2003 @ 19:08:
Dat heeft toch gewoon te maken met het feit dat er een hele groep users is die gelijk een reply gaan geven voordat ze uberhaupt fatsoenlijk iets hebben doorgelezen,ikzelf had pas geleden een vraag in mijn topic in DOC staan waar iedereen zijn schouders over ophefte en ik kreeg daar van iemand een OC beginnersguide alla Computer idee :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil niet flamerig overkomen, maar het is maar waar je je aan irriteert :X

zo kunnen we voor een heleboel dingen een topic in LA starten. Ik irriteer me bijv. aan uitgebreide openingsposts in SP omdat dat meestal betekent dat ik toch geen plaatjes kan zien omdat ik 56k heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 23 maart 2003 @ 19:46:

[...]

ik vind persoonlijk het geklaag over het dalende niveau erger dan het dalende niveau (wat er helemaal niet is IMO, alleen hoe langer je op een forum zit, hoe meer je al gezien hebt en hoe meer herhaling je hebt).
Ben ik met je eens. Maar ik neem gewoon van anderen aan dat het nivo hier daalt. Zelf zit ik hier nog niet lang genoeg om daar over te oordelen, dus zelf weet ik ook niet hoe het vroeger met de vraagsteling was. En die dalende nivo topics zijn op laatst irritant ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Bij bepaalde onderwerpen die werkelijk 'vragen' om "humoristische" of onzin-replies, dat er even een zinnetje wordt toegevoegd van hou et op nivo is niet onlogisch :)

Maar het hoort niet bij de eisen van een degelijke SP ;)

[ Voor 11% gewijzigd door yohan op 23-03-2003 20:45 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, dat is een beetje inherent aan de gemiddelde got-thread. 1 persoon post een vraag, 2 roepen er 'zoeken' (daar hoor ik bij), 1 geeft het antwoord en vervolgens wordt datzelfde antwoord nog eens door 10 mensen herhaald. Als laaste komen er dan nog 2 mensen onzin-reacties posten, waar dan weer een stuk of 5 reacties op komen.

Ik persoonlijk erger me meer aan de mensen die stellig in hun TS beweren gezocht te hebben, terwijl dit heel duidelijk niet het geval is.

Hoe dan ook, je doet er niets aan. Negeren en niet op ingaan is het devies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als ik iemand zo'n opmerking in de startpost zie maken (wat overigens imo niet veel voorkomt), negeer ik z'n topic gewoon. Als zo'n iemand nog eisen gaat stellen ook aan de hulp van andere kan hij het gewoon wel vergeten.
Iedereen die replyt doet het om hulp te bieden voor de topicstarter, techpostsscoren is namelijk verleden tijd door de veranderingen in de HK. Daarom vind ik het zeer onbeschoft staan als iemand zoiets in z'n startpost zet. Maar ik vind wel dat iemand dat zelf moet weten.

Ik ben het met JvS er mee eens dat het zogenaamde dalent niveau nergens op slaat, zoek dan voor de gein eens naar topic uit 1999 oid. :o

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Eigenlijk ben ik het wel met DataBeest eens; mensen die iets willen weten en dan ook nog eisen gaan stellen ... etc ...

Voor mijn gevoel is er met ups-en-downs af-en-toe een wat laag niveau, maar dat is idd al sinds GoT bestaat want er is ook met ups-en-downs af-en-toe een hoog niveau (wow, wat een zin!). Ik klaag overigens niet over een dalend niveau ofzo, ik meld alleen waar ik me aan irriteer (zie een puntje in de FAQ : 'Je wilt een algemene opmerking over GoT, of haar users maken.').

Het is me overigens duidelijk dat het voornamelijk aan mezelf ligt, dat ik me irriteer aan dat soort zinnetjes.

Pagina: 1