Toon posts:

[IE] Scroll zoom uitzetten*

Pagina: 1
Acties:
  • 420 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb windows xp en wanneer ik de ctrl indruk en dan scroll dan gaa de webbrowzer inzomen of uitzoomen,

Kun je dit ook uitschakelen

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Verkeerde titel, verkeerde forum en vervolgens nog een regelrechte helldesk vraag ook. Wat heb je zelf al geprobeerd?

hint: doorzoek je register even op 'zoom'

check bv deze eens (als je een nvidia kaart hebt):

HKEY_USERS\S-1-5-21-117609710-746137067-854245398-500\Software\NVIDIA Corporation\Global\nView\ZoomWindow

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 18:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kan niks in het register vinden.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 00:49
heeft dit niet iets te maken met die toegankelijkheidsopties van windows

ik heb die opties niet geinstalleerd en als ik CTRL indruk en scrol dan zoomt ie gelukkig niet in.

Verwijderd

larsemenneke schreef op 23 March 2003 @ 19:54:
heeft dit niet iets te maken met die toegankelijkheidsopties van windows

ik heb die opties niet geinstalleerd en als ik CTRL indruk en scrol dan zoomt ie gelukkig niet in.
Dat is 'm inderdaad.. tabblad windows setup van het icon software in het configuratiescherm..

Verwijderd

Topicstarter
En waar kan ik dat vinden dat toegankelijkheids...

Verwijderd

omg |:(

Start > alle programmas > Bureau Accessoires > Toegankelijkheid >

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja
Ik heb alles uitgeschakeld maar werkt nog steeds niet.

Zijn er ook nog andere methoden

Verwijderd

Geartjan, is het voor jou misschien ook mogelijk om zelf eens wat te proberen? Ik zag je voor het eerst in je vorige topic (com21 modem) en daar viel je onbegrenste luiheid ook al op. Als ik dan kijk naar je topiclijst (alleen maar slotjes) en naar je postings (kritiek negeer ik en ga gewoon door) dan heb ik weinig zin om je verder te helpen, en met mij vele anderen.

Er wordt op GoT nou eenmaal verwacht dat je zelf ook nog enigszins blijk geeft er wat aan te willen doen, en dat ontbreekt bij jou volledig.

Alstjeblieft, lees nou die FAQ eens en probeer te begrijpen wat we verwachten. Wil je dat niet, bespaar je dan de moeite en ga eens kijken op bv. www.beginnersweb.nl of op http://www.pcmweb.nl/interactive/, dat zijn beide fora welke meer afgestemd zijn op jouw manier van vraagstellen. Op die manier wordt jij sneller geholpen, heb je minder gezeik, en zijn wij van een n00b af (nofi)

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01

Shaidar

NEEN, je hebt niet alles uitgeschakeld ... je moet op "settings" bij elke toegankelijkheidsoptie klikken en "use shortcut" klikken.

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Verwijderd

Overigens, ipv. het uit te schakelen kun je het (=de toegankelijkheidsopties) geheel verwijderen, via het configuratiescherm, software, windows setup.. zoals al aangegeven was

Verwijderd

Topicstarter
God is krachtig zeggen ze, maar ik heb het zelf al uitgevonden.
Wat ik deed zag eruit als in/uitzoomen.
Maar het was heel simpel de "tekengrote".

En hezik, dat jij zo actief bent op dit forum moet jij weten.
Zo ben ik niet en ga er ook geen tijd insteken.

De groeten en tot de volgende post.

Verwijderd

Dit heeft niets met activiteit op het forum te maken, integendeel. Het gaat mij er niet om dat je meer tijd in dit forum zou moeten steken, maar dat je meer zelf je eigen problemen moet proberen op te lossen, en niet gewoon klakkeloos vragen of iemand anders het even voor je kan oplossen.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 08:49:
Misschien slim dat je dit even gaat lezen: FAQ Forumgedrag. Van de mensen die hier op het forum een vraag stellen wordt wel verwacht dat ze eerst een beetje moeite doen voordat ze een topic openen, en niet dat wij hen hier aan het handje meenemen om hun problemen op te lossen. ;)
De groeten en tot de volgende post.
Zorg er wel voor dat je volgende post iets beter in elkaar zit en doe eerst zelf een beetje moeite voordat je een topic opent. Ik sluit me daarbij ook helemaal aan bij hezik :).
Pagina: 1