Ik had dat al aangekaart in het crewforum, en * Femme zei dit erover:
Femme schreef op 22 maart 2003 @ 23:30:
Het plaatje is kennelijk in de verkeerde dir opgeslagen of verkeerd geupload. Wordt binnenkort gefixt zodra ik weer achter m'n pc kan.
Ik vind goud best wel ownen!
http://flickr.com/photos/itommy/
Verder verbind de link naar teranet me door naar comptechworld.nl (als we het toch over foutjes in de fp hebben)
En ik vind et juist een beetje lelijk dat ik in me strak grijze layout in ene zo'n gare footer zie verschijnen.
En ik vind et juist een beetje lelijk dat ik in me strak grijze layout in ene zo'n gare footer zie verschijnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Jesse op 24-03-2003 11:07 ]
Jesse schreef op 24 maart 2003 @ 11:06:
Verder verbind de link naar teranet me door naar comptechworld.nl (als we het toch over foutjes in de fp hebben)
Femme in "Comptech geen sponsor Tweakers meer?"
De rest met betrekking tot CTW kan in dat topic, dit topic houden we mooi aan als bug-topic
daarom is de topic ook gemaaktJesse schreef op 24 March 2003 @ 11:06:
maar het word dus gefixed binnenkort? ik vind het er niet uitzien
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()