Ik wil een advertentie plaatsen in een dagblad en daarvoor moest ik een Certified PDF maken.
Ik moet van een Postscript-file een PDF maken die volgens de standaarden (Postscript printerdriver van de krant geinstalleerd) van de dagbladen klopt. Als ik een gewone pdf wil maken heb ik geen problemen, maar zodra ik "Newspaper V3 job options" krijg ik de volgende error:
%%[ Flushing: rest of job (to end-of-file) will be ignored ]%%
%%[ Warning: PostScript error. No PDF file produced. ] %%
Distill Time: 0 seconds (00:00:00)
**** End of Job ****
(ik heb het laatste gedeelte maar even gebruikt)
Ik heb de volgende programma's al geprobeerd, zonder succes:
Quark Express
PageMaker
Adobe Distiller
Enfocus instant PDF
Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van advertenties in kranten met pdf? Pleaz help....
Ojah, dit stond er ook nog tussen:
%%[ Error: Helvetica not found. Font cannot be embedded. ]%%
%%[ Error: invalidfont; OffendingCommand: findfont ]%%
Ik geloof dus dat het niet werkt omdat ik het helvetica-font niet heb geinstalleerd. Als ik die installeer, werkt het dan wel?
Ik moet van een Postscript-file een PDF maken die volgens de standaarden (Postscript printerdriver van de krant geinstalleerd) van de dagbladen klopt. Als ik een gewone pdf wil maken heb ik geen problemen, maar zodra ik "Newspaper V3 job options" krijg ik de volgende error:
%%[ Flushing: rest of job (to end-of-file) will be ignored ]%%
%%[ Warning: PostScript error. No PDF file produced. ] %%
Distill Time: 0 seconds (00:00:00)
**** End of Job ****
(ik heb het laatste gedeelte maar even gebruikt)
Ik heb de volgende programma's al geprobeerd, zonder succes:
Quark Express
PageMaker
Adobe Distiller
Enfocus instant PDF
Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van advertenties in kranten met pdf? Pleaz help....
Ojah, dit stond er ook nog tussen:
%%[ Error: Helvetica not found. Font cannot be embedded. ]%%
%%[ Error: invalidfont; OffendingCommand: findfont ]%%
Ik geloof dus dat het niet werkt omdat ik het helvetica-font niet heb geinstalleerd. Als ik die installeer, werkt het dan wel?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 17:38 ]