Artifacts in GTA3

Pagina: 1
Acties:

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-02 19:20
Ok dit is het geval: in GTA3 is de wegenopbouw heel erg slecht. Blauwe vlakken, licht grijze wegdelen, enz enz zon beetje alle artifacts die je maar kan verzinnen die zijn te zien. Is dit een driver probleem icm met het spel, of is dit mn videokaart?
Ik zat te denken aan de drivers omdat hij het alleen bij gta3 heeft, maar ik heb al 3 catalyst versies geprobeerd en het maakt allemaal niet uit.

Het gaat hier om een Sapphire 9700 non-pro in Win XP pro

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Een probleem met alleen GTA3, dan past het beter in SPV :)

Move VB --> SPV

Verwijderd

Heb je de laatste patch voor GTA 3 al? Die lost veel op.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Artifacts komen het meest van de tijd door een te warme videokaart. Is ie misschien overclockt? Zo ja, clock 'm dan eens terug. Als dat niet het geval is, kijk dan eens naar de temperatuur. Als die aan de hoge kant is zou ik er een betere koeler op zetten :)

The devil is in the details.

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Volgens mij heeft dit te maken met een update van windows. Ik meen me te herrineren dat ik dit ook heb gehad.

Heb je kortgeleden nieuwe updates voor windows gehaals? zo ja, dan moet je ze uninstallen. of misschien is t al opgelost in een nieuwe update, maar dat zou ik niet weten

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02 17:55
Heb je hem geoverklokt ??
En heb je het alleen in GTA 3 ??? :?

edit:
Ik moet sneller leren typen :X |:(

[ Voor 28% gewijzigd door Billie op 23-03-2003 17:29 ]

Verwijderd

Installeer SP1 als je dat nog niet had gedaan.. zit patch bij in :)

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-02 19:20
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 17:28:
Installeer SP1 als je dat nog niet had gedaan.. zit patch bij in :)
SP1 kunnen we niet installeren, we hebben alle losse updates geinstalleerd
Mad_Cow schreef op 23 March 2003 @ 17:27:
Volgens mij heeft dit te maken met een update van windows. Ik meen me te herrineren dat ik dit ook heb gehad.

Heb je kortgeleden nieuwe updates voor windows gehaals? zo ja, dan moet je ze uninstallen. of misschien is t al opgelost in een nieuwe update, maar dat zou ik niet weten
Nee de laatste tijd geen updates gedaan, voor zover ik weet, misschien mn broer
MaRc0 schreef op 23 March 2003 @ 17:27:
Artifacts komen het meest van de tijd door een te warme videokaart. Is ie misschien overclockt? Zo ja, clock 'm dan eens terug. Als dat niet het geval is, kijk dan eens naar de temperatuur. Als die aan de hoge kant is zou ik er een betere koeler op zetten :)
Hij is niet overgeclocked, en het lijkt me dat de standaard koeler wel goed genoeg is en anders helpen de fans in mn chieftec kast hem wel een handje

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Verwijderd

MewBie schreef op 23 March 2003 @ 17:24:
Ok dit is het geval: in GTA3 is de wegenopbouw heel erg slecht. Blauwe vlakken, licht grijze wegdelen, enz enz zon beetje alle artifacts die je maar kan verzinnen die zijn te zien. Is dit een driver probleem icm met het spel, of is dit mn videokaart?
Ik zat te denken aan de drivers omdat hij het alleen bij gta3 heeft, maar ik heb al 3 catalyst versies geprobeerd en het maakt allemaal niet uit.

Het gaat hier om een Sapphire 9700 non-pro in Win XP pro
Ik heb hetzelfde os en ongeveer dezelfde videokaart en bij mij heb ik ook (op bepaalde plekken) dat de weg blauw wordt of rare artifacts :(.

(Vanuit de tunnel van staunton island naar portland, zie ik in de bocht naar rechts een grijs driehoekje, wat wel verdwijnt als ik dichterbij ben).

Ik gebruik geen enkele patch en ook heb ik directx 8.1 en de catalyst 3.0. drivers erop staan. Wel viel het mij op dat de standaard drivers meer artifacts gaven dan degene die ik nu heb.

offtopic:
Wat bij mijn versie irritant is, is dat hij om de zoveel tijd even 'hangt' en daarna kan ik weer verder spelen; heeft niemand anders daar last van?

Verwijderd

>SP1 kunnen we niet installeren, we hebben alle losse updates geinstalleerd

Je gebruikt toch geen illegale versie he..?
Daar zijn we hier niet van gediend !!!

En van zulke posts ook niet. :{

[ Voor 17% gewijzigd door The Will op 24-03-2003 14:32 ]

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:25
Het is idd wel zo dat als je vkaart te ver ge oc'd is je dat in gta 3 als eerst ziet.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:18
Toen ik trails uitzette in display options, liep hij veel mooier :)

Verwijderd

FairFox schreef op 24 maart 2003 @ 17:47:
Toen ik trails uitzette in display options, liep hij veel mooier :)
Probeer maar es framelimiter uit te zetten je ziet net echt live beeld
Pagina: 1