Toon posts:

NDIS Driver testen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb problemen met een client/server omgeving van ghost multicast (zie vorige post Ghost Multicast: NIC stuk?) Helaas heb ik op mijn vorige post geen reacties gehad. Daarom deze vraag:

Ik wil weten of de NDIS driver die ik gebruik wel goed werkt met mn NIC. Ik wil weten of er uberhaupt wel data wordt verzonden/ontvangen wanneer er gezocht wordt naar een multicast server. Hoe kan ik deze driver het beste testen onder DOS?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 17:12:
Hallo allen,

Ik heb problemen met een client/server omgeving van ghost multicast (zie vorige post Ghost Multicast: NIC stuk?) Helaas heb ik op mijn vorige post geen reacties gehad. Daarom deze vraag:

Ik wil weten of de NDIS driver die ik gebruik wel goed werkt met mn NIC. Ik wil weten of er uberhaupt wel data wordt verzonden/ontvangen wanneer er gezocht wordt naar een multicast server. Hoe kan ik deze driver het beste testen onder DOS?
eerste vraag waarom niet gewoon bij 1 topic houden :?

ontopic: hoe ndis testen? met je client neem ik aan :)
installeer de microsoft client anders, hiermee kan je via dos je windows netwerk benaderen enzo, deze is te downloaden op de ftp van microsoft als ik me niet vergis

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39

Predator

Suffers from split brain

Doe maar voort in je vorige topic:
Ghost Multicast: NIC stuk?

het wordt erg netjes als iedereen zomaar ff een nieuw topic gaat openen als ie daar zin in heeft :X

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.