Toon posts:

[msn] file transfer probs met linksys router

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedaag Twiekurs :P.

Ik heb een linksys befsr41 router gekocht omdat ik daar makkelijk internet mee kan delen alleen heb ik problemen met de file transfers op msn. heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen, de router staat gewoon nog standaard en dhcp staat nog in gesteld.

Help me :>

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Staat in de faq welke poorten je moet mappen. :)

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:48

Wok

Dakloos...

Dit staat inderdaad allemaal beschreven in de FAQ.

Om je verder op weg te helpen (even uit het blote hoofd). Je moet de TCP-poorten 6891-6900 forwarden van je router naar het IP-nummer van je eigen PC. Afhankelijk van het aantal files dat je tegelijkertijd wilt verzenden, moet je evenzoveel poorten in de eerder genoemde rangen forwarden.

edit:

In de handleiding van je router staat vast wel beschreven hoe je dit moet doen. Zal hoogstwaarschijnlijk via een webbased interfaceje gaan...

[ Voor 20% gewijzigd door Wok op 24-03-2003 01:13 . Reden: RTFM :P ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:21

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 16:43:
Goeiedaag Twiekurs :P.

Ik heb een linksys befsr41 router gekocht omdat ik daar makkelijk internet mee kan delen alleen heb ik problemen met de file transfers op msn. heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen, de router staat gewoon nog standaard en dhcp staat nog in gesteld.

Help me :>

Je zou ondertussen toch moeten weten dat je eerst de Search en de FAQ eens moet nakijken voor zo'n vraag.
Verder had je ook wel kunnen raden dat niemand ook maar iets kan met deze info ...

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.