[Nieuws] Intel Robot Standaard. Laatste stuk?

Pagina: 1
Acties:

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
In de nieuwspost Intel ontwikkelt standaard voor robots staat op het einde het volgende stukje tekst:
Ook is men bezig om een goedkope RF-technologie te ontwikkelen, om zo de kosten van draadloze technieken zo te verlagen dat deze in elke, door Intel geproduceerde chip toegepast kunnen worden. Deze toepassing zou bijvoorbeeld plaats kunnen vinden in met sensors gevulde verf op vliegtuigvleugels, om zo accurate gegevens over airflow te kunnen verwerken.
Nou vraag ik: Waar gaat dit over! Misschien ligt het helemaal aan mij dat ik het verband niet direct zie, maar wat hebben sensors in vliegtuigvleugelverf te maken met een standaard in robotica gebied.

Of zeur ik nou?

|_____vakje______|

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:20
De nieuwsposter heeft gewoon een ongelukkige titel gekozen lijkt me.
Zou beter iets in de trend kunnen zijn als: "Intel opend 4 onderzoekscentra"

[ Voor 6% gewijzigd door NitroX infinity op 23-03-2003 17:26 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

CyberSnooP schreef op 23 March 2003 @ 16:18:
In de nieuwspost Intel ontwikkelt standaard voor robots staat op het einde het volgende stukje tekst:

[...]
Nou vraag ik: Waar gaat dit over! Misschien ligt het helemaal aan mij dat ik het verband niet direct zie, maar wat hebben sensors in vliegtuigvleugelverf te maken met een standaard in robotica gebied.

Of zeur ik nou?

Allereerst, de titel kies ik niet, maar de redactie ;) Verder is het zo dat het grootste gedeelte van het bronartikel inderdaad over de robotstandaarden en de toepassingen van robotica in allerdaagse zaken gaan, maar men verder ook ingaat op de dingen die hiernaast in de onderzoekscentra worden behandeld. Zoals de wireless-technologie verkleining die bovengenoemde sensors mogelijk maken.

De titel is misschien niet geheel dekkend. Ik ga even broeden op een betere.

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
NitroX_infinity schreef op 23 March 2003 @ 17:26:
Ik denk dat Wouter heel erg boos zou worden alsie dat als titel had genomen :+

sorry, kon het niet laten

Verwijderd

NitroX_infinity schreef op 23 March 2003 @ 17:26:

Zullen we daar opent van maken trouwens :+