Toon posts:

HDD na switch in een keer niet gepartitioneerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Maxtor ff losgekoppeld om een oudere kleinere harde schijf aan te sluiten om er wat dingen op te kopieren. Nu had ik aan die tijdelijke schijf ook driveletter D toegekend, net als aan die maxtor.

Ondertussen is die kleine schijf er weer uit en zit de maxtor weer aangesloten. Maar nu herkent windows XP Prof wel de schijf, maar meldt dat die niet gepartitioneerd is. Ik kan nu dus ook geen driveletter meer toekennen. Weet iemand een oplossing?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:45
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 15:42:
Ik heb mijn Maxtor ff losgekoppeld om een oudere kleinere harde schijf aan te sluiten om er wat dingen op te kopieren. Nu had ik aan die tijdelijke schijf ook driveletter D toegekend, net als aan die maxtor.

Ondertussen is die kleine schijf er weer uit en zit de maxtor weer aangesloten. Maar nu herkent windows XP Prof wel de schijf, maar meldt dat die niet gepartitioneerd is. Ik kan nu dus ook geen driveletter meer toekennen. Weet iemand een oplossing?
Al met Partition Magic gekeken?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
nee, maar wel ff de windows install CD erin gedaan, en na booten ziet ook die 55, 2 GB aan ongepartitioneerde ruimte...

• Keesk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-03 15:11
Al in de Bios autodetect gedaan ?

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het qua hardware wel, alleen de partitie wordt niet gevonden...heb Partition Magic proberen op te starten, maar hij geeft de melding: error loading partition list disk#2

Dus ik vrees het ergste :(

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 21:05 . Reden: typo ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Is het een basic disk of een dynamic disk? Indien dynamic, dan moet je even "importeren" in de schijfbeheer. Anders zou ik maar FDISK /MBR proberen. Zie verder ook de OM FAQ :)
Pagina: 1