Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bug met http 304 headers?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik had daarnet deze reply getikt, en toen zag ik dat AMD_er al gereageerd had, dus ik wilde mijn bericht editten. Dat ging allemaal goed, alleen nadat ik op de verstuurknop had gedrukt, zag ik mijn originele, ongewijzigde bericht nog staan. Pas na een CTRL+F5 zag ik de nieuwe tekst in mijn bericht.
Ook forumindexen blijven ongewijzigd totdat ik CTRL+F5 gebruikte. Op andere sites had ik nergens last van.

Nu ik "Gebruik http 304 headers?" in mijn prefs heb uitgezet, heb ik nergens last meer van. Het gebeurde in zowel Mozilla 1.3 en IE6 op Windows XP Pro met SP1.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

de 304 headers zijn volgens de specifiaties, maar IE is (zie mijn sig) hier dermate brak in dat ik het optioneel heb gemaakt.
Moz 1.3 zal ik binnenkort eens checken.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik neem aan dat er hier iets aan is aangepast; vanaf een aantal dagen moet ik continue shift-reload doen ipv. een normale reload voordat ik een verandering zie.

Browser: Mozilla 1.2.1

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.2.1) Gecko/20021130

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Rafe
Ik zal mijn beschrijving hier ook even dumpen, met even nog een kleine test met Mozilla en IE op dit topic gericht :)

Mozilla 1.3
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.3) Gecko/20030312

edit:
Test bla bla
Nog wat bla bla -> woei het werkt weer! Dus niet 8)7

edit:
Ok, een neiuw bericht plaatsen komt gewoon tevoorschijn, een edit pas na een volledige refresh
Ook forumindexen willen pas vernieuwen na CTRL + F5

[ Voor 42% gewijzigd door Rafe op 25-03-2003 19:00 ]

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rafe schreef op 24 maart 2003 @ 21:10:
[...]

[...]

;)

Maar dan nog is het niet de bedoeling dat het gebeurt, dus vandaar deze melding :)
Ja, dat snap ik :)

Maar het is gekomen, volgens mij, na die crash van afgelopen weekeind. Daarvoor had ik nergens geen problemen mee

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• chem

chem

Reist de wereld rond

Ik zal eens kijken of de edits wel de lastmodified triggert...

• WouterG
  • Laatst online: 09:23

WouterG

Dit is geen ondertitel

Bij mij precies hetzelfde probleem met ie 6.0.
Na het weggooien van mijn temp files en coockies was alles weer ok.

• chem

chem

Reist de wereld rond

Tomcat schreef op 24 maart 2003 @ 21:31:
Bij mij precies hetzelfde probleem met ie 6.0.
Na het weggooien van mijn temp files en coockies was alles weer ok.

Dat IE er niks van snapt is bekend, want IE houdt zich niet aan de standaard... IE zal dus ook niet ondersteund worden.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Sinds Mozilla 1.3 heb ik ook problemen met de http 304 headers. Daarom heb ik ze maar even uitgezet. Ik denk haast dat dit een bug is die er in 1.3 final in is gekomen, want ik heb er bij 1.3b niets van gemerkt.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
SH007 schreef op 24 March 2003 @ 21:38:
Sinds Mozilla 1.3 heb ik ook problemen met de http 304 headers. Daarom heb ik ze maar even uitgezet. Ik denk haast dat dit een bug is die er in 1.3 final in is gekomen, want ik heb er bij 1.3b niets van gemerkt.
Ben ik niet helemaal met je eens, want ik gebruik die Mozilla 1.3 final al een tijdje en had er nooit geen last van gehad. En zoals ik al gezegd heb ik mijn eerdere reactie, het is gekomen na die crash van afgelopen weekeind.
Vraag me niet hoe of wat, daar heb ik geen verstand van :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• chem

chem

Reist de wereld rond

let op mensen, het probleem is al 5x gemeld oid in dit topic, OT en herhalende berichten worden getrashed!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Vanaf vandaag lijkt hij het weer goed te doen.... bedankt!

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Rafe
Spider.007 schreef op 25 maart 2003 @ 18:57:
Vanaf vandaag lijkt hij het weer goed te doen.... bedankt!
Daarnet nog wat even klooien in http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/56159 , de eerste edit (Nog wat bla bla) kwam wel op het scherm, de 2 en 3e weer niet...

Dit is overigens allemaal in Mozilla

edit:
En nu staan die berichten er weer wel...
En deze edit weer niet, voorlopig die headertjes maar weer uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Rafe op 25-03-2003 19:02 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Na wat nader onderzoek lijkt het in ieder geval in de Active Topics goed te gaan. Is dit een test-case :?

---

• chem

chem

Reist de wereld rond

conclusie: IE suckt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.