Hallo,
Ik loop tegen een probleem aan in Mozilla wat in IE geen enkel probleem gaf: het maken van een vakje met border en achtergrondgraphic in CSS mbv een DIV tag, maar Mozilla wil er niet aan en gaat vooral met die achtergrondgraphic heel raar om. Als je scrolt rolt het plaatje achter de pagina mee, dus je ziet hem steeds enkel in het bovenste SPAN hokje en dan nog niet eens helemaal.
Dit is de code:
en dit is de css lijn:
Zo zou het eruit moeten zien: (in IE gaat het dus goed)

Maar Mozilla maakt er dit van:

Hoe kan ik dit veranderen dat het wel werkt of hoe moet ik het anders aanpakken?
Ik loop tegen een probleem aan in Mozilla wat in IE geen enkel probleem gaf: het maken van een vakje met border en achtergrondgraphic in CSS mbv een DIV tag, maar Mozilla wil er niet aan en gaat vooral met die achtergrondgraphic heel raar om. Als je scrolt rolt het plaatje achter de pagina mee, dus je ziet hem steeds enkel in het bovenste SPAN hokje en dan nog niet eens helemaal.
Dit is de code:
HTML:
1
2
3
4
5
| <DIV class="vraag">Politieke voorkeur:</DIV> ik ben zo links als de pest; ik zou stemmen op groen links (eventueel sp) <DIV class="vraag">Geloofsovertuiging:</DIV> ik geloof in mezelf, dat is het belangrijkste |
en dit is de css lijn:
Cascading Stylesheet:
1
| DIV.vraag {background-color:#A95F59; font-weight:bold; padding:6px 10px 8px 37px; margin:15px 0px 15px 15px; border:2px outset #FFEBEB; background: url(../images/vraag_achtergrond.png) fixed; background-position:left top; background-repeat:no-repeat;} |
Zo zou het eruit moeten zien: (in IE gaat het dus goed)

Maar Mozilla maakt er dit van:

Hoe kan ik dit veranderen dat het wel werkt of hoe moet ik het anders aanpakken?