Toon posts:

Palomino unlocking avontuur mislukt (pics)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas is mijn unlocking avontuur met mijn palomino (2000+) mislukt. Ik had alle aanwijzingen van meneer tom gevolgt en ben (welliswaar zonder vergrootglas en multimeter) netjes aan het werk gegaan.

Pics: http://www.durman.nl/fotos/palomino%20unlock/

Het was even een gepriegel maar ik vond dat het wel goed gegaan was. Baantjes zagen er netjes uit, tapje eroverheen en de compu weer in.

Op mijn mobo moet je helaas met een jumper je mp kiezen dus dat deed ik. Mijn plan was ten eerste 10 x 166 Mhz om mijn FSB met mijn geheugen te synchen. Maar helaas...toen ik 10 had ingesteld gaf mijn pc een mp van 6,5 aan. Koos ik 13 dan gaf ie een mp van 6 aan. Beetje vaag dus allemaal.

Hierna besloot ik de baantjes opniew te gaan doen maar ik krijg die bison elektro er met geen mogelijkheid vanaf :( :(

Iemand ideen of tips over ten eerste hoe ik die bison zooi eraf krijg en ten tweede wat ik mogelijk verkeerd heb gedaan?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

met een mesje zou je het eraf kun schrapen, voorzichtig. Anders misschien met alcohol.

De linker 2 en rechter 2 banen lijken op de een na laatste pic aan elkaar te zitten. Controleer het nog maar een keer zou ik zeggen.

[ Voor 45% gewijzigd door GambitRS op 23-03-2003 14:48 ]

MechWarrior || Monsters Game

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:18
Alles even met een multimeter nalopen, doe ik ook altijd als'ie rare resultaten geeft :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Je kan de bison proberen te verwijderen met wasbenzine of alcohol.

Verwijderd

Topicstarter
Alcohol had ik al geprobeerd...dat werkte totaal niet..

Weet iemand trouwens waar je 100% alcohol kunt halen? Of is wasbenzine eigenlijk hetzelfde? Ik zie nooit de bestandsdelen op de flessen staan bij bv de gamma.

Verwijderd

100% (96 eigenlijk) kun je alleen bij de apotheek halen, maar dat kost 40 Euro of zo per liter. Neem maar methyl alcohol (methanol) of wasbenzine.

Maar droge lak kun je denk ik alleen maar wegschrapen of eventueel met Thinner.

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 10:55
Assaton moet je hebben :)

en 100% alcohol kan geloof ik niet bestaan (verdamp het dacht ik gelijk)

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Ten eerste is het aceton, en ten tweede moet je zeker _geen_ aceton gebruiken!

En 100% alcohol kan wel, je bent vergeten dat het luchtdicht verpakt zit in een fles.

Verwijderd

Topicstarter
Ok..ik weet genoeg..Bedankt allen.

Ik laat hem wel staan op de 12,5 mp...toch niets stuk gegaan. Ik heb een KT400 mobo dus ga gewoon een tbred processortje aanschaffen. Standaard unlocked is toch wel makkelijk :)

Ik heb het geprobeerd. Maar helaas..

Jammer van die 17 euro voor dat zilverspul... :( Wanneer ik dat nou weer nodig zal hebben? geen idee

Verwijderd

Mijn eerste unlock mislukte ook.. Schoonmaken met wasbenzine en dan heel lichtjes opschuren voordat de lak erop gaat. Ik maakte ook voor het lakken van elk brugje het nog even schoon om lijm resten van het plankband weg te halen.. Ik heb nu een paar XP's gedaan zo en ze lukken iedere keer weer :)

Verder is dat al vaak geweest en ik wil je vragen voortaan even de search te gebruiken..
Zoeken naar 'unlock mislukt'

Ik zal je een slotje besparen deze keer..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 16:12 ]

Verwijderd

Je mist gewoon 1 bit op je L1 brug, 1 verbinding dus niet goed. Gewoon ff opnieuw proberen... of een Thoroughbred kopen ;)

Verwijderd

Jupiler schreef op 23 March 2003 @ 15:57:
Ten eerste is het aceton, en ten tweede moet je zeker _geen_ aceton gebruiken!

En 100% alcohol kan wel, je bent vergeten dat het luchtdicht verpakt zit in een fles.
offtopic:
Eigenlijk is het 98 of 99%, maar als je een fles (of vat) 98% open hebt gehad, wordt het langzaam iets zwaarder, omdat het water uit de lucht onttrekt, en dus 96% wordt.. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 02:01 ]

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Schrapen... En je kunt gewoon zo'n brug ook weer doorsnijden...

Je bruggen zijn ook te breed, je zou het niet verwachten maar een heel pieterpeuterig smal rotbruggetje is al genoeg. Neem ook een naald ipv het kwastje

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• MidiMaze
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:03

MidiMaze

Doe iets goed, of doe het niet

hmm, ik heb 2 xp's naar mp's omgetoverd met geleidende inkt, dat ging ook een keer mis, en toen heb ik het er met nagellak remover afgehaald van een buurmeisje, dat ging prima ;)
deze draaien inmiddels als dual config op een tiger mx plank :P

blabla

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
MidiMaze schreef op 25 maart 2003 @ 16:26:
hmm, ik heb 2 xp's naar mp's omgetoverd met geleidende inkt, dat ging ook een keer mis, en toen heb ik het er met nagellak remover afgehaald van een buurmeisje, dat ging prima ;)
deze draaien inmiddels als dual config op een tiger mx plank :P
Netjes!!
(eigenlijk offtopic..sorry)

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

t!mP

is inflatie gevoelig

ik heb het er gewoon afgekrast en dat wil best, en dat bison spul moet je eerst goed schudden.
Ik heb het paar keer gedaan en het wou maar niet .... ik denken... mm ik op internet gezocht stond goed schudden. En ineens jeej kon andere mp gebruiken.
Met dat bison gaat het iig niet gemakkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had goed geschud....denk dat de bruggetjes gewoon contact maakten met elkaar..

Heb het met een scherp stanleymes kunnen wegschrapen en heb de processor verder schoongemaakt met wasbenzine..

Mijn AMD XP 1700 Tbred 0308 is vandaag binnengekomen dus het komt wel goed met het halen van hoge kloksnelheden :D
Pagina: 1