Toon posts:

[IIS] acces denied onder heftige stress

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een errug tof webstress applicatie gevonden die ik los laat op mijn asp.net applicatie.

Alles werkt perfect als ik bijvoorbeeld 5 gebruikers per seconde een request laat doen. Maar zet ik hem op maximum (oftewel zoveel mogelijk tegelijk) dan komen al die requests terug met een 'access forbidden'.
Ik zie dat gebeuren als ik 100 'gebruikers' simuleer. Na request 15 komen ze (bina) allemaal terug met die foutmelding. Iets dat ik niet verwacht van IIS. Wellicht een server too busy ofzo, maar geen 'access forbidden'.

Klopt dit gedrag?

edit: ik kan niet de exacte foutmelding zien, maar ik gok op een 'too many users connected to iis'. mee eens?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 14:39 ]

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23-08 21:39
Eeeh, tijdens de stress test kan je zelf toch gewoon een browser openen? :)

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 22:57

Gerco

Professional Newbie

Als je Win2k Pro of XP Pro draait, mogen er maar 10 connecties tegelijk naar je IIS gemaakt worden, in dit geval krijg je inderdaad een access forbidden melding.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Topicstarter
ok, bedankt.. dat was uiteindelijk ook mijn conclusie..
best lastig om mysql goed geconfigureerd te krijgen dat alles snel gaat.. volgens mij zit daar de bottleneck