Opera & Save link target

Pagina: 1
Acties:

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Volgens de keyboard manual in Opera 7.03 kan je Save link target doen met de toetsencombinatie: ctrl-alt-s

Dus ik sta met mijn muis en op een link (plaatje waar je op kan klikken op het groter te maken), ik kies ctrl-alt-s en er gebeurt niets, ctrl-alt-t (bookmark) werkt wel. Klikken en ctrl-alt-s werkt ook niet.

Nog iets:
Volgens dezelfde manual is "alt gr" hetzelfde als "ctrl-shift". Maar wat is een alt gr knop :? Na wat zoeken met google kwam ik op de rechter alt of een knopje op de mac. Dat eerste is het in ieder geval niet.

Iemand tips :?

• Dracula78
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 21:12
Volgens dezelfde manual is "alt gr" hetzelfde als "ctrl-shift". Maar wat is een alt gr knop Na wat zoeken met google kwam ik op de rechter alt of een knopje op de mac. Dat eerste is het in ieder geval niet.
Nee, inderdaad niet Ctrl+Shift.... De rechter Alt toets is eigenlijk (linker) Ctrl+Alt samen. Op oude toetsenborden staat zelfs nog AltGr op de toets en meestal in een ander kleurtje...

Wat betreft Opera 7.03, bij mij zit de optie Save Target As onder de toetscombinatie Ctrl+Shift+S, althans dat staat er als ik rechtsklik op een link. Maar ik moet toegeven dat dit niet werkt, net als Ctrl+Shift+T voor bookmark :(

Ctrl+S en Ctrl+T voor de huidige pagina werken wel... Ik heb het idee dat veel dingen in Opera 7.xx nog niet helemaal zijn uitgedacht of geimplementeerd...

3720 Wp @ StecaGrid 3600 Coolcept PVOutput Tech-blog

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dracula78 schreef op 24 March 2003 @ 02:09:
Nee, inderdaad niet Ctrl+Shift.... De rechter Alt toets is eigenlijk (linker) Ctrl+Alt samen. Op oude toetsenborden staat zelfs nog AltGr op de toets en meestal in een ander kleurtje...

Wat betreft Opera 7.03, bij mij zit de optie Save Target As onder de toetscombinatie Ctrl+Shift+S, althans dat staat er als ik rechtsklik op een link. Maar ik moet toegeven dat dit niet werkt, net als Ctrl+Shift+T voor bookmark :(

Ctrl+S en Ctrl+T voor de huidige pagina werken wel... Ik heb het idee dat veel dingen in Opera 7.xx nog niet helemaal zijn uitgedacht of geimplementeerd...
Aah ok, bedankt voor je antwoord :).

Ctrl-shift-t werkt alleen wanneer je al op de link hebt gedrukt en vervolgens terug gaat naar de pagina waar de link stond. Beetje nutteloos dus. Overigens werkt ctrl-shift-s in Opera 6 ook al niet. Ik vul dus maar even een bug report in :).