Geen idee, setup crashed onder vmware 
Heb jij em gewoon geinstalleerd ?
Edit:
Kheb em nu op een athlon classic 700 met 512 mb gezet.
Het is imho gewoon windows xp. Als hij final is dan upgrade ik wel
Heb jij em gewoon geinstalleerd ?
Edit:
Kheb em nu op een athlon classic 700 met 512 mb gezet.
Het is imho gewoon windows xp. Als hij final is dan upgrade ik wel
[ Voor 48% gewijzigd door Falconey op 23-03-2003 14:30 ]
Verwijderd
We zullen maar aannemen dat jullie officiele beta-testers zijn voor Microsoft 
Ik heb tot nu toe alleen nog maar screenies gezien en ik vind het nogal op WinXP lijken. De skin is net iets anders en er zitten wel wat nieuwigheden in, maar tot nu was er niet echt iets speciaal te zien.
Kan je mss vertellen (met screenies mss) wat er nu net nieuw is ? Wat de motivatie mag zijn om ooit te denken aan een install van longhorn ?
Want ik ben nu zelfs nog niet overtuigd van WinXP en blijf zolang bij Win2k tot er ergens eens een reden opduikt waardoor WinXP net iets meer zou moeten kunnen.
Bij longhorn krijg ik nu ook alweer het zelfde idee ...
Ik heb tot nu toe alleen nog maar screenies gezien en ik vind het nogal op WinXP lijken. De skin is net iets anders en er zitten wel wat nieuwigheden in, maar tot nu was er niet echt iets speciaal te zien.
Kan je mss vertellen (met screenies mss) wat er nu net nieuw is ? Wat de motivatie mag zijn om ooit te denken aan een install van longhorn ?
Want ik ben nu zelfs nog niet overtuigd van WinXP en blijf zolang bij Win2k tot er ergens eens een reden opduikt waardoor WinXP net iets meer zou moeten kunnen.
Bij longhorn krijg ik nu ook alweer het zelfde idee ...
en dicht.
Longhorn == niet gewenst op GoT
Er zijn nog geen public beta's uit van longhorn, dus laten wij het er hier maar niet over gaan hebben.
Longhorn == niet gewenst op GoT
Er zijn nog geen public beta's uit van longhorn, dus laten wij het er hier maar niet over gaan hebben.
[ Voor 55% gewijzigd door SH007 op 23-03-2003 14:50 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()