Toon posts:

Gainward cardexpert Geforce 2 mx GS Twin

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er al tweakers met een Gainward cardexpert Geforce 2 mx GS Twin.
Wat is jullie ervaring met deze kaart.
is hij echt goed te overklokken.
en de prijs hoeveel ???????

Ik ben namelijk van plan hem op de HCC dagen te kopen.

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb er van de week 1 gekocht, bij www.twp-computers.nl voor 429, overklokbaarheid is dacht ik wel redelijk, heb memory nu op 210 en core op 220, verder willen de schuifjes van die detonator drivers niet :D. Moet nog maar eens met een ander progje proberen of het nog iets verder kan. Verder werkt de twinview onder win98 en ME prima, maar onder win2k weer niet :(. Weet nog niet of dat te fixen is. TV-out heb ik nog niet geprobeerd.
3Dmark score is 3860 op een celly 300@464, met mijn oude TNT zat ik geloof ik rond de 1800 denk ik.

Prepare for unforeseen consequences

Verwijderd

de overklokbaarheid vind ik bar tegen vallen.
in de review die op hastec staat ( althans daar staat weer een link naar een site ) zou die standaard draaien op 195/200.....nou dat is dus absoluut niet zo.....
hij draait standaard op de settings van 166/175 !!!!
er zit een knop die de settings standaard naar 200/210 brengt maar dan zit ie al tegen het randje van zijn kunnen heb ik het idee.
heb wat lopen stoeien met de schuifjes maar hoger dan dat kreeg ik hem niet echt.
misschien nog een paar mhz.
MAAR ZEKER NIET DE 230/231 SETTINGS DIE OP DE RIVIEW NAAR VOREN KWAMEN :(

Al met al is het zeker geen slecht kaartje voor twinview.
Alles werkte perfect onder millenium.
oOnder win 2000 schijnt het een probleem te zijn.
voor degene die af en toe eens een game speelt en een beetje ruimte wil creeren met twee monitors...KOPEN. !!!!
ben je een echte GAMER..spaar dan je geld.

Verwijderd

oops nog vergeten te melden dat ik zowel met het proggie wat gainward bijlevert als met powerstrip heb lopen kloten.....het hielp allemaal niet veel.

hoop niet dat ik al te negatief ben geweest, maar mijn verwachtingen waren misschien wat te hoog.....helaas voor mij en vooranderen een prima solution ( matrox mannen, vrouwen )

see ya.... :o

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 november 2000 00:53 schreef eaglesmaus het volgende:
oops nog vergeten te melden dat ik zowel met het proggie wat gainward bijlevert als met powerstrip heb lopen kloten.....het hielp allemaal niet veel.
hoop niet dat ik al te negatief ben geweest, maar mijn verwachtingen waren misschien wat te hoog.....helaas voor mij en vooranderen
een prima solution ( matrox mannen, vrouwen )
see ya.... :o
Wat jammer nou ik had ook de test gelezen en bij canard.50megs.com staat hij standaart ook op 200/195 MHz.
Dus ik kan beter de Hercules 3D Prophet 2 MX DDV kopen deze heeft ook TV out.

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Twinvieuw heeft wel twee ramdacs, tv out maar 1.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Per exemplaar kan het weer verschillen hoe goed de kaart oc-ed kan worden. Sowieso moet je dan wel een GoldenSample hebben van Gainward, want de niet GS versie zijn slecht te oc-en. Maar wanneer je wel een GS hebt, kan het goed zijn dat je minder of juist meer kan oc-en dan een andere (verschillende factoren kunnen er invloed op hebben).

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Verwijderd

HCC-dagen zijn al voorbij hoor :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.