Toon posts:

[XBOX - Unreal Championship] Multiplayer zonder Live

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de spel unreal championship maar het probleem is ik weet niet hoe ik moet multiplayen want het optie (Multiplayer) staat er niet bij kan me iemand misschien vertellen hoe ik het kan want ik begrijp het echt niet. |:( |:( |:(

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Deze versie van Unreal is niet bedoeld om multiplayer games te spelen,
maar voor het thuis oefenen, oid :),

vooor de mulitplayer moet je UT2003 hebben :)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Multiplayer gaat via Xbox Live, heb je het Live! pack al gekocht in de winkel en geinstalleerd op je Xbox?

edit:
AMD_er: Ehm, UT2003 is er niet voor de Xbox... Unreal Championship is een port van UT2003 maar dan met net wat andere wapens ;)
Maar Unreal Championship kan zeker weten via Live!, er staat zo een Live! logo op het doosje en op de site.

[ Voor 57% gewijzigd door Rafe op 23-03-2003 14:46 . Reden: linkje erin gedaan ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen live maar op het hoestje staat splitscreen of systemlink game duis het kan wel maar ik weet niet hoe (en unreal championship is voor xbox ut 2003 is voor pc)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 14:38:
ik heb geen live maar op het hoestje staat splitscreen of systemlink game duis het kan wel maar ik weet niet hoe (en unreal championship is voor xbox ut 2003 is voor pc)
Je kan
  1. Een 'systemlink' (netwerkkabel) om 2 xboxen direct aan elkaar te linken
  2. Splitscreen spelen, het scherm wordt in vakken opgedeeld
Maar wat gaat er precies fout of lukt niet? Ik heb geen Xbox dus ik kan je verder moeilijk helpen

[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 23-03-2003 14:45 ]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Leuk topic :X
Zal ff de titel veranderen want deze slaat nergens op :D

Verwijderd

Topicstarter
Rafe schreef op 23 maart 2003 @ 14:45:
[...]

Je kan
  1. Een 'systemlink' (netwerkkabel) om 2 xboxen direct aan elkaar te linken
  2. Splitscreen spelen, het scherm wordt in vakken opgedeeld
Maar wat gaat er precies fout of lukt niet? Ik heb geen Xbox dus ik kan je verder moeilijk helpen
dat met splitscreen dat wil ik maar hoe moet ik het doen want ik begrijp het niet echt hoe kom ik daar bij die optie???

Verwijderd

Topicstarter
bijvoorbeeld welke opties moet ik kiezen zodat ik kan multiplayen dat bedoel ik dat bergijp ik niet

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Ik ken het probleem, een maat van mij heeft een Xbox met Unreal Championship en geen Xbox Live. Het lukte hem ook niet om in splitscreen te spelen. In het boekje stond volgens hem er ook niks over. Later is het hem wel gelukt.
Ik denk dat je eerst een paar modes uit moet spelen voordat je de multiplayer mode krijgt. Ook al is dat een beetje dom voor een multiplayerspel :P
Ik denk dat het toch eigenlijk wel in je boekje zal staan.

Ooh ja, nu Jalla het zegt herinner ik het me weer :P

[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 23-03-2003 16:49 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

dat is niet waar met die modes je moet namelijk als je in het begin scherm bent, met de tweede controller op select drukken en dan een game beginnen, dan werkt het wel :)

Verwijderd

Topicstarter
he jongens ik heb het al als je namelijk speel met je eentje niet single player maar team deadth match moet de ander player gewoon start drukken en het werkt thnx vor jullie hulp en groetjes

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:01

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Modbreak:
Dit soort reacties zijn niet nodig.

[ Voor 47% gewijzigd door White Dust op 25-03-2003 18:05 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Verwijderd

Relax, CaptainM... dat Jalla Jalla hou je maar voor je zelf, met al je race games (en je mist nog Rally Sport Challange en Project Gotham Racing) ;)

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Modbreak:
Dit soort reacties zijn niet nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door White Dust op 25-03-2003 18:02 ]

Forever raver!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

CaptainM, het is hier GEEN powerweb. Eerste en laatste keer graag dat je dit soort posts maakt.

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wat is er mis met Read The Fucking Manual?? Wordt vaker gebruikt alleen in de vorm van een afkorting als RTFM. En Hiro Shima moet niet zeiken dat ik JALLA JALLA voor me moet houden want dat heb ik nergens gezegd, tis mijn ondertitel...

Forever raver!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
RTFM of voluit Read The Fucking Manual wordt hier niet getolereerd. Het is erg onbeleefd én het voegt gewoon niks toe aan het topic.
Het op een wat vriendelijkere manier zeggen en een aanwijzing geven waar iemand op kan zoeken zou een stuk beter zijn.

The devil is in the details.

Pagina: 1