Ik zit hier met een laptop waarvan de Win95 installatie dood is. De laptop schakelt zichzelf uit tijdens het starten. Maargoed, dat even terzijde
Ik wil mijn eigen PC (win2k) en de laptop, momenteel dus draaiende onder dos, met elkaar verbinden via de LPT1 poort. Hier heb ik uiteraard een Null-Modem kabel voor.
F_J_K stelde me via email op de hoogte dat er problemen zijn met Micorsoft's Interlnk.exe en win2k. Die ik dus gebruik is idd van microsoft.
Maargoed, de verbinding kan gemaakt worden, dan zie ik dit op de Win2k pc:

ik krijg een soortgelijk scherm op de laptop.
Als ik nu op de laptop intyp : D (
), dus volgens mij op de C: van de Win2k pc te benaderen, krijg ik:
"Not ready reading drive E"
Wat gaat er fout, of is dit het probleem wat F_J_K bedoelt. Zoja, wat voor programma moet ik dan gebruiken?
Ik wil mijn eigen PC (win2k) en de laptop, momenteel dus draaiende onder dos, met elkaar verbinden via de LPT1 poort. Hier heb ik uiteraard een Null-Modem kabel voor.
F_J_K stelde me via email op de hoogte dat er problemen zijn met Micorsoft's Interlnk.exe en win2k. Die ik dus gebruik is idd van microsoft.
Maargoed, de verbinding kan gemaakt worden, dan zie ik dit op de Win2k pc:

ik krijg een soortgelijk scherm op de laptop.
Als ik nu op de laptop intyp : D (
"Not ready reading drive E"
Wat gaat er fout, of is dit het probleem wat F_J_K bedoelt. Zoja, wat voor programma moet ik dan gebruiken?
[ Voor 4% gewijzigd door Glashelder op 23-03-2003 13:24 . Reden: Img = 600 :) ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc