- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Alleen heeft hij niet zo'n verstand van de waardes/types van condensatoren, daarom vraag ik het hier of iemand mij wat meer info kan verschaffen.
En anders wil ik idd een nieuwe kopen/bestellen, maar het is natuurlijk leuk als ik de goeie uit de doos kan trekken.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Overigens: vermoed dat die P staat voor het materiaal, 2e getal de capaciteit in pF en 3e lijkt me voltage.. Just my 0.2 euro
[ Voor 20% gewijzigd door FragFrog op 23-03-2003 14:23 ]
En als het nou om een tnt kaartje ging dan kon je het idd proberen. Maar met een R9700 zou ik toch niet op een euro kijken.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Nee ik kijk niet op een eurootje, maar het is nu zondag, me enigste vrije dag in de week
Dus heb ik lekker de tijd om een beetje te rommelen.
Ga eens op zoek en anders ga ik wel ff langs de elektroboer.
Verwijderd
en moet je echt ff zeggen dat het type condesator c.q elco heel belangrijk is,
let heirbij op de 5rc (T) tijden, d.w.z. het tijpe condsator is van invloed op andere schakelingen op de print.
Aleen moet ik zeggen dat dit in het algemeen een beetje koffie dik kijken is, maar bij video kaarten met hoge frequenties zou ik een beetje meer op je hoede zijn
kijk anders maar eens bij www.conrad.nl enz enz ....
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Alles is terug te redeneren naar 4
T60P Widescreen