[Tv-out]Zwart wit beeld

Pagina: 1
Acties:

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 05:55
Nou weet ik wel wat er in de faq staat over zwart wit beeld. Alleen dit helpt mij niet echt met een oplossing bij het probleem.

Ik kan namelijk wel kleer krijgen met het progje tvtool. Daar ik dit moet kopen gebruik ik dit liever niet (en ja ik weet dat er ook cracks zijn maar waarom iets kopen als ik er ook gratis software bij kreeg)

Nou heb je bij de 2de tabblad van tvtool een keuze van select output. Ik kan kiezen daar tussen comp en y/c. Hij stond standaart op y/c en dan krijg ik dus zwart wit beeld. Doe ik comp dan krijg ik kleur :)

Nou is mijn vraag waar kan ik die comp instelling bij mijn nvidia stuurprogramma ding vinden. :?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Klippy

Still Game

Zeg eerst eens bij welke kaart :z

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 22:31
wat voor kaart is het het eigenlijk

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• Sen
Geforce 4 ti 4400 sorry :) dacht dat ik er nvidia bij had gezet maar vergeten :) Het gaat dus om die nvidia drivers.

Ik had er dus al bij gezegd dat het voor nvidia is ik begrijp dus niet waarom je wil weten wat voor kaart ik heb. Dat maakt toch helemaal niet uit :?

Ik wil alleen maar weten hoe ik hem van svideo naar composite zet verder niks eigenlijk. En dat is puur software matig dus ergens in die drivers maar ken het niet vinden.

[ Voor 129% gewijzigd door Sen op 23-03-2003 02:46 ]

Verwijderd

Display Properties > settings > advance > en hier kan je wel wat fixen staan genoeg tab bladen voor instellingen.. Helemaal als je de laaste of de juiste nvidia drivers het geinstalleert en zwart wit beeld is komt omdat die op de verkeerde output staat moet PAL B worden.

• Sen
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 03:40:
Display Properties > settings > advance > en hier kan je wel wat fixen staan genoeg tab bladen voor instellingen.. Helemaal als je de laaste of de juiste nvidia drivers het geinstalleert en zwart wit beeld is komt omdat die op de verkeerde output staat moet PAL B worden.
Heb je mijn openings post wel gelezen :? Dat heb ik dus al lang gedaan en mijn enige vraag is waar ik die comp instelling werkt. En ja ik weet dat er in dat tabblad heel veel instellingen zitten maar net niet die instelling.

• Sen
Iemand die me bij mijn zoektocht kan helpen :?

Verwijderd

probeer andere driver, een latere versie
je moet bij device selection kunnen kiezen:
• pal of ntsc etc
• composite of s-video out (of auto select)
Ik heb nvidia driver 43.00 en met deze driver kan ik deze instellingen veranderen bij Device Selection (heb een Geforce2 GTS)

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-08 14:41
Andere kabel gebruiken (kan brak zijn)

Burp

Verwijderd

ik heb dit probleem ook met mijn ti 4200
Bij mij hielp het om inderdaad bij device selection composite te selecteren. Ook auto select gaf zwart/wit beeld
Pagina: 1