M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Verwijderd
Wat voor type moederbord is het.Op zondag 19 november 2000 16:58 schreef bokkie11 het volgende:
ik heb een vraagje over agp
in het boekje van mijn moederord staat dat ik een :
a.g.p. 66/133 mhz 3.3v
heb
maar kan hier de asus v7100 op ????
als het goed is is het AGP 2x en moet de asus hier gewoon op draaien
het is een spacewalker hot-661/p
verder heeft hij een 440bx agpset
maar ik weet niet of hij nou 1x of 2x is..
want op 2x draait de asus wel en op 1x weet ik niet of ie draait..
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Verwijderd
66 is 1x agpOp zondag 19 november 2000 18:28 schreef bokkie11 het volgende:
het is een spacewalker hot-661/p
133 is 2x agp en dat ziet hij vanzelf dus je kaart moet het doen.
Verwijderd
Jah dus niet he!
Agp 2x is 66mhz
Agp 4x is OOK 66mhz
en JA daar kan die videokaart idd op.
Agp 2x is 66mhz
Agp 4x is OOK 66mhz
en JA daar kan die videokaart idd op.
Verwijderd
AGP bus draait ALTIJD op 66Mhz, tenzij je gaat overclocken, je AGPbus is veelal gekoppeld (net als de PCibus) aan je Fsb. Veel moederborden hebben een AGP devider waarmee je de deling instelt van fsb/agp.
AGP 4x verschilt in het feit dat per clockpuls meer data wordt verstuurd door zowel op de opgaande flank alswel op de neergaande flank van de clockpuls te triggeren en data te verzenden van en naar de videokaart.
Althans zoiets was het :?
AGP 4x verschilt in het feit dat per clockpuls meer data wordt verstuurd door zowel op de opgaande flank alswel op de neergaande flank van de clockpuls te triggeren en data te verzenden van en naar de videokaart.
Althans zoiets was het :?
maar kan iemand mij nu dan helpen die asus moet 2x agp hebben en ik weet dus niet wat ik heb......
(boven aan staat het syteem wel)
(boven aan staat het syteem wel)
Verwijderd
Lang leve internet zullen we maar zeggen 
Even ter lering voor jezelf, ik heb gewoon spacewalker hot-661/p ingevuld op een zoekmachine en deze site kwam als eerste naar voren......
Even de url van de zoekmachine search.excite.com/search.gw?c=web&s=spacewalker+hot-661%2Fp
Voor de duidelijkheid, je moederbord ondersteund AGP 2x.
dat staat hier : www.spacewalker.com/english/faq_e/agp.htm#hd002In addition to the well-known ISA, EISA, VL and PCI expansion slots another standard type is now available: "Accelerated Graphics Port" (AGP). This slot always exists only one time on a mainboard and accepts a corresponding AGP graficcard. AGP is on principle a PCI bus with 66 MHz bus clock. An important new feature: the grafic accelerator is able to access the main memory directly. The "2X"-mode allows to perform this access with 133 MHz bus clock. The AGP slot cannot be confused with other slot types.
Even ter lering voor jezelf, ik heb gewoon spacewalker hot-661/p ingevuld op een zoekmachine en deze site kwam als eerste naar voren......
Even de url van de zoekmachine search.excite.com/search.gw?c=web&s=spacewalker+hot-661%2Fp
Voor de duidelijkheid, je moederbord ondersteund AGP 2x.
ok hartstikke bedankt.
Verwijderd
Geen dank 
Maar ik denk dat je beter gelijk verder kunt sparen voor een nieuw moederbord, want ik verwacht niet dat je de volle kracht van die videokaart zult kunnen benutten.
Maar ik denk dat je beter gelijk verder kunt sparen voor een nieuw moederbord, want ik verwacht niet dat je de volle kracht van die videokaart zult kunnen benutten.
verder denk ik dat het agp 1.0 is maar volgens mij is de asus v7100 agp 2.0 maar ik weet het niet zeker dus als iemand mij uit de brand kan helpen zou ik gigantisch blij zijn
Pagina: 1