Had iemand dat gezien? Zo'n ps2 leek me wel vet, maar wat ik er gisteren van zag, nou daar was ik nou niet echt van onder de indruk. UT ziet er op mn cel500 met TNT2 nog mooier uit (de ps2 loopt misschien iets vloeiender) en dat Midtown Madness achtige spel was te triest voor worden, je kon het gewoon zien schokken af en toe!
ja precies, die graphics vielen mij ook erg tegen. het zag er gewoon wazig uit (het leek verdorie wel op de n64
) en dat midtown madness-achtige spel (midnight club) was echt bagger man, een framerate van 10 
de dreamcast spellen die ik op tv heb gezien zagen er veel scherper uit.
ik zou haast gaan overwegen om een dreamcast te kopen... nee als echte psx fan ga ik toch maar voor de ps2
(al was het alleen maar voor GT3)
de dreamcast spellen die ik op tv heb gezien zagen er veel scherper uit.
ik zou haast gaan overwegen om een dreamcast te kopen... nee als echte psx fan ga ik toch maar voor de ps2
psx ????
euh, mogen jullie hier wel over praten als tweakers ???
[/persoonlijke mening]
Rot op met die gare plastic troep ... ga maar een tweakers opzoeken met je psx ..
[persoonlijke mening]
euh, mogen jullie hier wel over praten als tweakers ???
[/persoonlijke mening]
Rot op met die gare plastic troep ... ga maar een tweakers opzoeken met je psx ..
[persoonlijke mening]
aan mijn pc heb ik nog nooit gesoldeerd ...
aan mijn psx wel
en als je zo'n oppervlakkige mening hebt kan je hem beter voor je houden ...
aan mijn psx wel
en als je zo'n oppervlakkige mening hebt kan je hem beter voor je houden ...
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Ja sommige dingen zagen er echt niet uit (zoals UT en MC), maar andere waren wel weer beter. Echt een duidelijk verschil met graphics van de Dreamcast zie ik eigenlijk niet. Ik vond het inderdaad wel geinig dat Midnight Club als het druk was dik terug viel in z'n framerate (om maar niet te spreken over de 2-player optie:r). Ik vind het ook wel vaag dat de PS2 geen aansluiting heeft voor 4 controllers, maar je er wel een multitap voor kunt kopen. Echt zo'n geld zuigerij (net zoals als de prijs van het apparaatje zelf;()
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Pagina: 1