[Word'02] Probleem met toewijzen opmaakprofiel

Pagina: 1
Acties:

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 08:41
In Word 2002 heb ik een bizar probleem:

Ik heb een opmaakprofiel genaamd Subkopjes, en wil deze toewijzen aan de titel van een paragraaf. Nu krijg ik de error "Subkopjes verwijst naar meer dan een opmaakprofiel".

In de lijst van Opmaakprofielen staat slechts 1x Subkopjes, deze is gebaseerd op Standaard plus een font. Het bizarre is ook dat het profiel de laatste tijd Subkopjes Char en Subkopjes Char Char (etc) genoemd wordt, Word doet dat zelf :?

Weet iemand wat het probleem is, en hoe ik dit op kan lossen? Een werkende oplossing is om een huidig subkopje te copy/pasten en dan de tekst te wijzigen maar erg praktisch werkt dit niet.

• rik
:? (kick)

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

Mogelijk heb je meerdere sjablonen geladen en komt het opmaakprofiel Subkopjes in beide voor. Controleer dit bij Sjablonen en Invoegtoepassingen of zoiets.

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]

• rik
Dat is dus niet het geval, er is geen enkel sjabloon geladen behalve die van normal.dot en zichzelf. Blijkbaar is dit niet een bekende bug of iets dergelijks?

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

Ik zou toch aanraden om de naam van het Opmaakprofiel te wijzigen in iets waarvan je zeker weet dat het een unieke naam is. Bekijk dan of het probleem zich blijft voordoen.

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]