Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een p800 HOERA

Nu het probleem,
blijkbaar heeft men in de winkel al geexperimenteerd met men p8oo tje er staan enkele foto's van daar op ik denk nou ja... En ik format de memorystick, lukt.
NU wil ik op de telefoon een master reset doen en ik krijg zo'n dom schermpje met phnoe locked en een nummeriek klavier. IK KEN DIE CODE HELEMAAL NIET. Weet iemand een oplossing ??

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Terug brengen als het al gebruikt is moet je een nieuwe eisen !!! teminste als hij nieuw is

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

in welke mobile-shop durven ze ook maar een telefoon uit de verpakking te halen en te 'testen'? Oftewel, wat voor winkel was dat? Slechte service dan :/

IDD teruggaan naar de winkel.

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

als een winkel een foon wil testen mag dat in principe alleen waar je bij bent...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben gelijk, ik twijfelde je kent dat gevoel. je hebt em pas en wil ermee bezig zijn...

Hij is ingepakt :(

MAAR IK BEN VOL WOEDE EN DIE ZAL IK MAANDAG EENS GAAN UITEN !
Ik heb zojuist nog enkele lelijke foto's met de kop van een van de verkopers gevonden die ik mooi ga gebruiken en het adres van de winkel in de namenlijst opslaan en niet verwijderen is ook al oliedom. ik hoop dat ze niet zagen over de geopende verpakkingen of ik doe ze iets GRRRRRR

TIP -> Aan alle belgen die in de omgeving van Leuven wonen, Koop NOOIT iets in de fnac !

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 15:25
Ja had ik ook, mijn P800 was ook al ff gebruikt. Stond namelijk ook 'n foto in die achter de schermen gemaakt was in de winkel. Ik heb dr niet zo'n problemen mee. De telefoon was net 'n dag op de markt en het was de eerste die ze binnen hadden. Dat ze dr ff mee willen spelen... daar kan ik me niet druk over maken.

Weet je zeker dat het niet "0000" is of "00000" ?

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 16:30
is die code niet gewoon de standaard code uit de fabriek?
12345 ofzo, staat vast wel in de handleiding
dan kun je gewoon een master reset doen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

mijn code was 00000. Ik zou die eerst eens proberen.
Pagina: 1