Toon posts:

Welke GeForce2 MX??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou binnekort misschien een GeForce 2 MX kopen, maar ik weet niet precies welk merk, ik wil denk ik max 375 gulden uitgeven. En hoe zat dat met die creative, dat maar 64 bit was ofzo, ipv 128, maar die had wel DDR ram. Kan iemand daar iets over uitleggen??

Verwijderd

Ik zou voor de guilemot gaan wel de (185 mhz versie)

Verwijderd

Crosspost sux bigtime!!!!!!!!!!!:r

Verwijderd

Topicstarter
Waar slaat die posting op Emperor!!
maar goed, Guillemot is er toch niet meer, dat is nu toch Hercules, die GeForce2 MX is 350 gulden, is een mooie prijs, iemand al ervaringen met die kaart, of andere kaarten??

-----------
Ow shit, ik zie het al, staat bij het verkeerde onderwerp, processors, mobo's en overclocking, FOUTJE.!

Verwijderd

Op zondag 19 november 2000 17:03 schreef Cd-Freaker het volgende:
Waar slaat die posting op Emperor!!
maar goed, Guillemot is er toch niet meer, dat is nu toch Hercules, die GeForce2 MX is 350 gulden, is een mooie prijs, iemand al ervaringen met die kaart, of andere kaarten??
Nee !!!!!!! geen hercules het is wel guillemot die de hercules maakt neem dan niet de oem versie maar de retail die heeft sneller geheugen

Verwijderd

Hercules -> faillier -> overgenomen door guilemot..

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 11:06
Bij hardware.nl hebben ze een hele mooie revies staan van ik dacht 5 geforce2 mx kaarten. Het scheelde in snelheid niet veel, maar de opties van die dingen verschilde daarintegen wel.

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-09 08:22
lama zitten dan *D

Verwijderd

Op mijn site staat het overzicht van Canard.

Ik heb zelf net mijn eigen kaart getest, een MSI GeForce2 MX met 32 MB 6ns Samsung-geheugens en overgeklokt naar 200/200MHz. met TV-Out, heb daar ook foto's bij gezet.

http://www.HardwareXpo.net

Verwijderd

Op maandag 20 november 2000 07:31 schreef benchMarc het volgende:
Hoe heet dit forum ook alweer?
Processors, Mobo's & Overclocking

Wat doet een vraag over videokaarten dan hier :? Zou je hem niet in Videoplanken & Beeldkanonnen gooien?
Hij heeft toch al gezegd dat het een foutje is.

Alleen ik vind wel dat de search iets vaker gebruikt mag worden want ik heb deze topic wel heel veel gezien en bovendien komt er altijd als beste de hercules 5.5ns uit.
Pagina: 1