[CM] Mooie power/resetknop met LED, waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:24
Ik heb al zitten zoeken met de search, en er zijn ook al wat knoppen-IA's geweest, maar die zijn alweer gesloten helaas :(. Tevens waren deze knoppen nogal prijzig. Ik zoek dus knoppen zoals hieronder, liefst met een groene LED erachter. Ik heb al een beetje rondgezocht op inet en GoT en bij de doe het zelf zaak gekeken, maar daar hadden ze niet echt wat.

Afbeeldingslocatie: http://xndr.powerlcd.com/bluebuttons/bluelight.jpg

Ze moeten dus een soort gelijk design hebben, en de LED's moeten verwisselbaar zijn (als je niet groen zijn). Dus ook zo'n zilverachtig kleurtje. Het zou mooi zijn als ik m'n HDD en Powerled erachter kan hangen.

Hebben jullie misschien ideeën?

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

die ia's die er zijn geweest daar word een bedrijf genoemt dnek zelfs 2
als je die mailt :Z

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Verwijderd

Djeezus, dit is echt een searchtopic hoor :)

Er zijn zat IA's geweest met precies die knoppies. Zoek maar eens op vandalproof :)

Verwijderd

Zulke mooie knoppen krijg je dus alleen voor DIE prijs en anders moet je niet eens willen zoeken naar soortgelijke knoppen., dan moet je je simpelweg verlagen.

PS enriqueeeee en CybErik jullie moeten beter lezen, hij heeft die onderwerpen ook gevonden, maar vindt het te duur en is op zoek naar een "alternatief" dat even mooi is.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 01:14 . Reden: tik tik tik tik auwaaaa ]

Verwijderd

/me says: vergeet het maar!

Ik heb het hele web afgezocht maar ik heb nergens iets kunnen vinden dat hier ook maar enigzins bij in de buurt komt, en zeker niet voor een lagere prijs... Als je alsnog interesse mocht hebben in die buttons dan zijn ze nog wel te krijgen, maar voor een iets hogere prijs... Ik heb er namelijk een zooi extra besteld voor Modwarehouse...

• Wooper
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-03-2022

Wooper

Docent CMD

en als je erover zit te denken om blauw zelf handmatig groen te maken: NEEE, niet doen dat gaat niet O-)

vandal proof = niet sloopbaar, dus als je em wel gesloopt krijgt (lees: uitelkaar) dan is het einde knopje, tenminste bij mij :|

Verwijderd

Wooper schreef op 23 March 2003 @ 01:36:
en als je erover zit te denken om blauw zelf handmatig groen te maken: NEEE, niet doen dat gaat niet O-)

vandal proof = niet sloopbaar, dus als je em wel gesloopt krijgt (lees: uitelkaar) dan is het einde knopje, tenminste bij mij :|
Dat meen je niet??? 8)7

Waarom heb je 'm dan niet meteen in de goede kleur besteld?

• Milenco
enriqueeeee schreef op 22 March 2003 @ 22:22:
die ia's die er zijn geweest daar word een bedrijf genoemt dnek zelfs 2
als je die mailt :Z
Idd, maar die zijn al geweest, dus dat zit er niet meer in :Z
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 23:42:
Djeezus, dit is echt een searchtopic hoor :)

Er zijn zat IA's geweest met precies die knoppies. Zoek maar eens op vandalproof :)
Uit dat topic haalde ik ook dat plaatje ;)
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 01:11:
Zulke mooie knoppen krijg je dus alleen voor DIE prijs en anders moet je niet eens willen zoeken naar soortgelijke knoppen., dan moet je je simpelweg verlagen.

PS enriqueeeee en CybErik jullie moeten beter lezen, hij heeft die onderwerpen ook gevonden, maar vindt het te duur en is op zoek naar een "alternatief" dat even mooi is.
idd, thanks ;)
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 01:31:

Ik heb het hele web afgezocht maar ik heb nergens iets kunnen vinden dat hier ook maar enigzins bij in de buurt komt, en zeker niet voor een lagere prijs... Als je alsnog interesse mocht hebben in die buttons dan zijn ze nog wel te krijgen, maar voor een iets hogere prijs... Ik heb er namelijk een zooi extra besteld voor Modwarehouse...
Ik heb hier zeker nog wel interesse in. Prijs moet dan maar ;). Zijn dit hetzelfde model knoppen en ook in groen? Mail me anders ff: milenco(at)xs4all.nl
Wooper schreef op 23 March 2003 @ 01:36:

Het kon ja zijn dat ik misschien de LED die er bij zit, misschien zo (zonder geweld) kon demonteren zoals je ook wel een bij andere knoppen zit. Kan dus niet helaas :(

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 15:30
Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 01:31:

mwa...ik wil dr ook nog wel 1 :9~
het liefst met een groen of blauw ledje...heb je die nog???

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik kan er misschien ook nog een paar gebruiken als ik de prijs per stuk ervan weet!
Mail(zie profile) me anders!!!

Verwijderd

weet je wat stuur allemaal wat tijd naar mij dan kan ik eindelijk verder gaan met een tutorial over hoe je ze zelf kan maken voor +/- 2 euro.

• Milenco
Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 17:17:
weet je wat stuur allemaal wat tijd naar mij dan kan ik eindelijk verder gaan met een tutorial over hoe je ze zelf kan maken voor +/- 2 euro.
* Milenco stuurt tijd *
:P

De prijs p/s ligt ongeveer op 17,50 p/s. Dit is nogal wat, zeker omdat ik 4 knoppen wil bestellen. Is er niemand anders die zo weet of ze misschien soortgelijke knoppen hebben? Niet dat ik XNDR niet geloof ofzo hoor :). Maar ik wil gewoon ff uitsluiten dat ik ze strax misschien per toeval veel goedkoper zie of soortgelijke knoppen :)

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-02 19:33
Milenco schreef op 23 March 2003 @ 20:31:
[...]

* Underground75 stuurt tijd *
:P

De prijs p/s ligt ongeveer op 17,50 p/s. Dit is nogal wat, zeker omdat ik 4 knoppen wil bestellen. Is er niemand anders die zo weet of ze misschien soortgelijke knoppen hebben? Niet dat ik XNDR niet geloof ofzo hoor :). Maar ik wil gewoon ff uitsluiten dat ik ze strax misschien per toeval veel goedkoper zie of soortgelijke knoppen :)
Kort antwoord: Nee, de prijs is goed, geloof mij. Als iedereen nu gewoon XNDR mailt en niet post dat ze interesse hebben bijft dit topic ook nog een beetje overzichtelijk

Verwijderd

Koop een Aldi kast

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 17:17:
Als dat zonder draaibankje kan zou het natuurlijk helemaal mooi zijn...

maar * Sine betwijfelt of dat kan.

Repareren doe je zo.

• Milenco
Dank je wel voor deze nuttige inbreng :/
The Undertaker schreef op 23 March 2003 @ 20:34:
[...]

Kort antwoord: Nee, de prijs is goed, geloof mij. Als iedereen nu gewoon XNDR mailt en niet post dat ze interesse hebben bijft dit topic ook nog een beetje overzichtelijk
Prijs is voor jou misschien goed. Ik vind het nogal prijzig. Als er niets anders te vinden is koop ik waarschijnlijk wel die knoppen, maar als je goedkoper andere soortgelijke knoppen kan vinden is dat toch mooi meegenomen?

Het lijkt me ook beter dat die mensen ff mailen naar XNDR.
Sine schreef op 23 March 2003 @ 23:55:
[...]

Als dat zonder draaibankje kan zou het natuurlijk helemaal mooi zijn...

maar * Sine betwijfelt of dat kan.
Dat zou idd wel zeer mooi zijn. 2 euro is zeker een stuk meer acceptabel :9

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-02 19:33
Ze zijn idd prijzig, alleen goedkoper zijn ze niet te vinden

Verwijderd

* Jaap stuurt tijd.

offtopic:
Hoe krijg je dat rood en hoe krijg je deze tekst klein?

Ben benieuwd naar die tutorial! :9~

edit:
Oh... die offtopic tekst ging per ongeluk vanzelf al klein, maar nu dat rode nog...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 13:46 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-02 11:54
offtopic:
/me vraagt zich af wat je met rood en klein bedoelt...

waarschijnlijk dus dit:

* Icey zegt hoi

net zoals mIRC, / me alleen dan aan elkaar :) (/me)

[ Voor 50% gewijzigd door Icey op 24-03-2003 14:07 ]

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 15:30
hee bliksem...wat ben je van plan dan????

* Rein_stein hoopt dat bliksem snel een tutorial maakt :Y)

[ Voor 32% gewijzigd door Rein_stein op 24-03-2003 14:12 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 08:22

AcouSE

Swedish Chef

Kijk eens bij Conrad, RC Components, Farnell (daar kun je die in de openingspost wel vinden, met groene led), je lokale elektroboer.

Verder offtopic -> slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.