Toon posts:

winamp met dual playlist?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
oke probleem is als volgd.

ik zend uit op internet met winamp. maar heb een beetje moeite met de playlist.

nu heb ik in een paar kroegen gezien dat je programma's hebt met een soort dual playlist dus 2 playlists en dat je dus de nummers in elkaar over kunt faden.

ik heb heel internet (en heel de got search) afgezocht maar kan niet een plugin vinden voor winamp.

bestaat die en waar kan ik hem vinden

(of heb ik gewoon weer niet goed gezocht en is dit een oude vraag. in dat geval wil je dan de link naar het topic hier posten?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 20:44 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

ik heb wel een keer een programma gevonden dat winamp onderhuids gebruikte; maar kan even niet op de naam van dat progsel komen. Verder zou je eens naar Magix Player deluxe kunnen kijken; die heb ik hier ook nog ergens liggen en kan ook dat wat jij wilt. Hij ziet er ook nog leuk uit (daar is dan ook alles mee gezegd :X ) :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ja weet dat er zat progies zijn die dat kunnen maar heb echt winamp nodig om te connecten met mijn server. en wil nog steeds alle date zoals titel artiest en zooi doorgeven
dus als iemand weet welke plugin of dergelijke spider bedoeld laat ff horen

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hoe dat programma heet dat ze in de meeste cafe's hebben dan

Verwijderd

je kan winamp 2 keer starten ik denk dat zij gewoon winamp 2 keer draaien en ook 2 geluidskaarten hebben. dan kan jke met je mengpaneel faden.

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:02
je kan toch ook gewoon 2 winamp's openen? of is dat niet wat je wil?

edit: te laat

[ Voor 16% gewijzigd door heuker op 22-03-2003 22:53 . Reden: te laat ]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:49

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Er is een plug-in voor Winamp die twee winamps aan elkaar kan linken als het ware, ik ga eens even zoeken hoe die plugin ookweer heet. Wat ik je wel kan vertellen is datie niet gratis was rond de tijd dat ik em tegenkwam voor het eerst, maar dat was zo'n 3 jaar geleden denk ik :P

[edit]
Na wat zoeken ben ik dit tegengekomen. Het is een wat geavanceerdere cross-fade plugin voor Winamp. Het kan zorgt er in ieder geval voor dat twee opeenvolgende nummers mooi in elkaar overlopen. Heel handig op een feestje, dan heb je er verder geen omkijken naar :)

[ Voor 40% gewijzigd door --MeAngry-- op 22-03-2003 23:04 ]

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 16:15
Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 22:49:
weet iemand hoe dat programma heet dat ze in de meeste cafe's hebben dan
met de search gevonden:

Alcas
DJPower
CMS (Central Music Service)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Pagina: 1