Toon posts:

[PHP]FLash werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een flash intigreren op een PHP web site echter ik heb een probleem.

Met IE werkt de flash NIET en met NS7 wel.
Nu heb ik via de zoek functie al gezocht maar daar heeft iedereen het over precies het tegen over gestelde.

De flash is resizeble, als ik hem lokaal open maak met IE6 dan kan ik hem in elke formaat laten werken in de browser (openen met.... functie)

Ik heb de flash als volgt in de pgp geintigreert:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
echo "<table width=\"780\" border=\"0\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\" align=\"center\" height=\"100\">";
echo "<tr><td background=\"images/logoshort2.gif\"><center>";
echo "<object classid=\"clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000\" codebase=\"http://active.macromedia.com/flash4/cabs/swflash.cab#version=4,0,0,0\" id=\"header\" width=\"612\" height=\"90\">";
echo "<param name=\"movie\" value=\"header.swf\">";
echo "<param name=\"quality\" value=\"high\">";
echo "<param name=\"bgcolor\" value=\"#333333\">";
echo "<embed name=\"header\" src=\"images/flash/header.swf\" quality=\"high\" bgcolor=\"#333333\" width=\"612\" height=\"90\" type=\"application/x-shockwave-flash\" pluginspage=\"http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash\">";
echo "</embed></object>";
echo "</table>";

Nu zie ik dus met Netscape7 dus wel die flash en met IE6 niet, volgens mij blijft NS7 ook nog iets aan het proberen te downloaden net als IE6 maar ik weet niet wat.

Iemand een nuttige tip of een website waar alle waarders van flash staan, zelf heb ik nul verstand van flash, het is een flash die ik gekregen heb van iemand en die ik dus graag wil intigreren op een site.

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Tsja...
Als php iets uitpoept wil het niet gelijk zeggen dat je aan het coden bent. Je bent eigenlijk bezig met HTML....
Dit is eigenlijk een W&G-vraag die staat in P&W.

Lees deze draad eens wat de mods doen met deze topics.
Daarnaast lijkt het me slim om de P&W-FAQ een keer door te nemen.

[ Voor 15% gewijzigd door Alex op 22-03-2003 20:53 ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

move P&W naar W&G

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Ik zou als ik jou was de uitvoer code van dit (dus die naar NS7 gaat) even openen in een texteditor en dan kijken wat er mis mee is. Dan weet je waarom die 't niet wil doen in IE.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik schaam me ervoor dat ik hier het te hebben gevraagd.

Het pad klopte helemaal niet van de IE browser: value=\"header.swf\">";
Bij NS staat: src=\"images/flash/header.swf\"

Dus sorry dat ik deze stomme fout niet zelf gezien heb...............

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:05
ok :)

Geeft niks.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.