Wat ik allemaal maar moet pikken...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
(of toppic) Wuszer zou je je miereneukent kankerkopje eens niet houden en ga wat tokkelen op je pentium 0,0000001 en zeg me wanneer je is iets anders kan dan kritiek geven

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=730527

[ Voor 21% gewijzigd door Weezer-DC op 22-03-2003 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die krijgt van mij het leukste mailtje wat er is :{.

User is gebanned en de reacties heb ik aangepast.

[ Voor 35% gewijzigd door Robin op 22-03-2003 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
of toppic :P

http://www.jellywoods.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 11:59

dreeke

outdated icon

mierenneukend :X :+

;)

Maar je hebt wel gelijk, sorry :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Laatst online: 02-01-2024
Weezer-DC: het is de volgende keer beter als je niet meer reageert op dit soort persoonlijke aanvallen (ik doel op de post met "GET A LIFE"). De post valt vanzelf wel op en dan wordt er wel actie ondernomen, die tweede post van jou is alleen nog maar verder offtopic... :)

[ Voor 16% gewijzigd door Kjev op 22-03-2003 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als je naar het profiel van Chrysler kijkt dan valt meteen op dat ie al 73 reacties op de frontpage heeft geplaatst, maar daarbij slechts een totaalscore van 28 heeft gehaald. Gemiddeld gezien is dat een score van bijna 0 per reactie.

Is het niet eens tijd dat er een soort automatisme op het reactiessysteem komt dat gebruikers met een opmerkelijk lage score/post-ratio waarschuwt of zelfs belet van te posten? Sommigen zitten er duidelijk alleen maar om de trol of first-poster uit te hangen.

[ Voor 1% gewijzigd door satcp op 22-03-2003 20:46 . Reden: typo :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te zien aan de status van Chrysler heeft hij/zij wel vaker minder positieve opmerkingen gemaakt. Gezien de moderatie van zijn/haar opmerkingen bij het artikel, trek ik de serieuze insteek van deze persoon op zijn zacht gezegd in twijfel. In mijn begindagen kreeg ik ook regelmatig dat soort opmerkingen na een post. Sinds de invoer van modpunten is de beoordeling van je reaktie gelukkig niet alleen meer in de hand van de mods (mods, no offense natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Beoordelingen: +2, -1: Off-topic, 0: Overbodig, +1: Ondergewaardeerd wtf?, -1: Troll, 0: Flamebait, -0.67: Flamebait, 0: Troll, -0.50: Flamebait, 0: Troll, -0.40: Flamebait, +0.36: Behulpzaam omg!, -0.33: Flamebait, +0.31: Flamebait Huh?, -0.29: Troll, Totaal: -0.52 / 15x
Gaat lekker met de beoordelingen.
(ik heb het maar een trolletje gegeven)

-edit-
ah, het bericht is al door een admin geëdit.

[ Voor 7% gewijzigd door Resistor op 22-03-2003 20:45 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest er eerlijk gezegd even om lachen; dat kun je toch niet serieus nemen?
Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt? Daar zou je idd woest om worden, maar je kunt er maar beter om lachen.

Had je eigenlijk niet op moeten reageren (en zeker geen 2x). Dat is wat het beste werkt tegen trollen: compleet ignoreren.

Trouwens: kan deze ook nog weg?

Hij gaat er nóg eens lekker op los zeg!
Als er hier iemand een troll is dan ben jij dat en je homo vrienden wel.ok? Bring it on
:(

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is snel!
hij 's al weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Nou dat is wel een verstandige houding, erom lachen, maar ik zou me ook niet kunnen bedwingen hoor. Ik zou het liefst ook eens persoonlijk een gesprekje met die kerel aanknopen. Om maar ééns iets offtopics te noemen: waarschijnlijk is deze triesteling zo iemand die gedurende een uur anderen het plezier van bijvoorbeeld Counter-Strike kan ontnemen, door op een server te blijven gallen met team-kills.
En zulke mensen lopen nou ook in het dagelijks leven in de maatschappij rond... :(

Ik moet dus zeggen, hoewel ik erken dat het niet de meest gewenste procedure is, dat ik volledig begrip heb voor de reacties van * Weezer-DC . Overigens, wel goed dat je ook de juiste weg naar TMF hebt gevonden ;)
Een volgende keer werkt het even effectief om hier in eerste instantie naar toe te gaan. Maar dat is hierboven ook al gezegd.

* Superdeboer is tenslotte blij dat de FP-admin zo adequaat gereageerd heeft.

edit:
Naar aanleiding van dit komt nog één vraagje bij mij op, aan één van de blauwen, of misschien is er ook iemand anders die dit weet:

Deze *debiel* is nu gebanned, maar hoe voorkom je dat hij zich met een ander e-mailadres onder een andere nick aanmeldt, als hij geen vast IP heeft? Dat risico is toch aanwezig? Dan blijft het dweilen met de kraan open :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Superdeboer op 22-03-2003 21:15 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Bedankt voor het veranderen van zijn post en nog andere,
ik zie er nu al 3 staan die geedit zijn door mods !

Ik ik zou idd ook wel ff een praatje (;)) met hem willen maken...

[ Voor 38% gewijzigd door Weezer-DC op 22-03-2003 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 19:10
SatCP schreef op 22 March 2003 @ 20:42:
Als je naar het profiel van Chrysler kijkt dan valt meteen op dat ie al 73 reacties op de frontpage heeft geplaatst, maar daarbij slechts een totaalscore van 28 heeft gehaald. Gemiddeld gezien is dat een score van bijna 0 per reactie.

Is het niet eens tijd dat er een soort automatisme op het reactiessysteem komt dat gebruikers met een opmerkelijk lage score/post-ratio waarschuwt of zelfs belet van te posten? Sommigen zitten er duidelijk alleen maar om de trol of first-poster uit te hangen.
Dat lijkt mij ook wel wat ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
SatCP schreef op 22 March 2003 @ 20:42:

Hoe meer -1 reacties hij post des te lagere karma krijgt hij. Als zijn karma beneden een bepaald niveau is kan hij geen trolls en flaimbaits uitdelen en daarna kan hij geen reacties meer zetten. Hier zal denk ik ook nog een en ander aan verandert worden als er begonnen is aan de PowerMod en waarschijnlijk een herziening van wat adminstratieve dingen zoals jij aangeeft :).

Hmm, je hebt gelijk :o. Wel iets wat ik graag zag gebeuren.

[ Voor 5% gewijzigd door Robin op 23-03-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Robin Vreuls schreef op 23 March 2003 @ 13:50:
en daarna kan hij geen reacties meer zetten.

Volgens mij klopt dat niet helemaal Robin :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Robin Vreuls schreef op 23 March 2003 @ 13:50:

[...]

Hoe meer -1 reacties hij post des te lagere karma krijgt hij. Als zijn karma beneden een bepaald niveau is kan hij geen trolls en flaimbaits uitdelen en daarna kan hij geen reacties meer zetten. Hier zal denk ik ook nog een en ander aan verandert worden als er begonnen is aan de PowerMod en waarschijnlijk een herziening van wat adminstratieve dingen zoals jij aangeeft :).
Uh? :?

Volgens mij haal je wat dingetjes door de war * RV . Of er moet in de tussentijd wat bijgeprogd zijn wat ik gemist heb. Maar je haalt IMO de metamodbot en het karmaniveau door elkaar. Als je karmaniveau onder een bpaald niveau zakt (nul) dan kun je geen Shopsurveys meer plaatsen. Als je penalty ratio boven de 1 stijgt kun je geen vlammen en trollen meer uitdelen. Is je penalty ratio boven de vier dan kun je helemaal niet meer modden. Buiten het feit dat dat dubbelop theoretisch onmogelijk is IMO is het daarnaast ook praktisch bijna niet te doen om een dergelijk hoog peanlty ratio te krijgen.
Uit de modfaq: Zolang deze penalty ratio onder 1 blijft is er niets aan de hand. Een penalty ratio boven één heeft tot gevolg dat je geen flamebaits en trolls meer mag uitdelen tot je penalty ratio weer onder 1 is gezakt. Als de penalty ratio hoger is dan 4 worden al je moderator rechten definitief ontnomen.
Je krijgt strafpunten voor het onterecht uitdelen van trollen/vlammen. Als je penalty ratio boven de 1 zit kun je die niet meer uitdelen. Dan kan je toch ook nooit een nog slechtere penalty ratio krijgen. Sterker nog: exact 1 is de ultieme waarde die je kunt krijgen. Daarna kun je niet meer gestraft worden. Je kunt hooguit de 1 benaderen. (laat staan hoger dan vier)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Laatst online: 02-01-2024
KexDaFlex schreef op 23 March 2003 @ 14:08:
Je krijgt strafpunten voor het onterecht uitdelen van trollen/vlammen. Als je penalty ratio boven de 1 zit kun je die niet meer uitdelen. Dan kan je toch ook nooit een nog slechtere penalty ratio krijgen. Sterker nog: exact 1 is de ultieme waarde die je kunt krijgen. Daarna kun je niet meer gestraft worden. Je kunt hooguit de 1 benaderen. (laat staan hoger dan vier)

Zoals ik de FAQ begrijp is de metamodbot niet alleen van toepassing op onterecht uitgedeelde trolls en flamebaits, maar op alle beoordelingen waarbij jouw beoordeling heel sterk negatief afwijkt van de beoordeling van anderen. Op die manier kun je dus wel de vier halen. Ja toch niet dan :? :P:
Hoe groter het verschil tussen de tussenscore en eindscore, des te groter de penalty. De penalty wordt harder meegewogen als het aantal moderaties voor de reactie groot is (dit maakt het aannemelijker dat de eindscore terecht is). Vervolgens wordt er gekeken naar het totaal aantal moderaties dat je hebt gedaan en aan de hand daarvan wordt een penalty ratio berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Kjev schreef op 23 March 2003 @ 16:06:

[...]

Zoals ik de FAQ begrijp is de metamodbot niet alleen van toepassing op onterecht uitgedeelde trolls en flamebaits, maar op alle beoordelingen waarbij jouw beoordeling heel sterk negatief afwijkt van de beoordeling van anderen. Op die manier kun je dus wel de vier halen. Ja toch niet dan :? :P:

[...]
Voor zover ik weet geldt het slechts voor trollen en vlammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Uit de Faq:
Een stukje programma maakt een deling tussen alle onterechte flamebaits/trollen (die dus later hoger eindigen dan jij bedoelde) en alle moderaties die je hebt gedaan. Indien je relatief veel onterechte moderaties doet, dan stijgt je Penalty-ratio.
Het geldt dus alleen voor flamebaits en trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik heb er zo'n hekel aan als mensen met dat k woord gaan schelden, van mij mag hij gewoon permanent gebanned worden... hij moest eens weten hoeveel mensen er dagelijks aan dood gaan.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 12:58:
van mij mag hij gewoon permanent gebanned worden...
is al gebeurd :) :
Robin Vreuls schreef op 22 maart 2003 @ 20:33:
User is gebanned en de reacties heb ik aangepast.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 09:00 ]

Pagina: 1