Nou dat is wel een verstandige houding, erom lachen, maar ik zou me ook niet kunnen bedwingen hoor. Ik zou het liefst ook eens persoonlijk een gesprekje met die kerel aanknopen. Om maar ééns iets offtopics te noemen: waarschijnlijk is deze triesteling zo iemand die gedurende een uur anderen het plezier van bijvoorbeeld Counter-Strike kan ontnemen, door op een server te blijven gallen met team-kills.
En zulke mensen lopen nou ook in het dagelijks leven in de maatschappij rond...
Ik moet dus zeggen, hoewel ik erken dat het niet de meest gewenste procedure is, dat ik volledig begrip heb voor de reacties van
* Weezer-DC . Overigens, wel goed dat je ook de juiste weg naar TMF hebt gevonden

Een volgende keer werkt het even effectief om hier in eerste instantie naar toe te gaan. Maar dat is hierboven ook al gezegd.
* Superdeboer is tenslotte blij dat de FP-admin zo adequaat gereageerd heeft.
edit:
Naar aanleiding van dit komt nog één vraagje bij mij op, aan één van de blauwen, of misschien is er ook iemand anders die dit weet:
Deze *debiel* is nu gebanned, maar hoe voorkom je dat hij zich met een ander e-mailadres onder een andere nick aanmeldt, als hij geen vast IP heeft? Dat risico is toch aanwezig? Dan blijft het dweilen met de kraan open

[
Voor 17% gewijzigd door
Superdeboer op 22-03-2003 21:15
]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.