Hey mensen,
Wat ik wil is het volgende:
maar dan werkend
Wat probeer ik hiermee te bereiken:
Alle requests moeten via main.php gaan. Behalve dingen die zich in een static directory bevinden, zoals plaatjes e.d. Zo'n static directory moet zich overal in de tree kunnen bevinden bijvoorbeeld:
Deze urls moeten statisch overgezonden worden:
/tweakers/hardware/news/static/blaat.gif
/tweakers/static/pompompom.gif
Deze urls moeten door main.php
/tweakers/hardware/news
/tweakers/
/bladiebla
Ik heb héél veel geprobeerd en heel veel gezocht, maar mn apache raakt op 1 of andere manier in een infinite loop op manier zoals ik het heb...
Ik hoop dat iemand me ff wil helpen!
Aanvulling:
Als de regels gerewrite zijn, gaat hij met de output daarvan nog een keer het hele rijtje af; en dat wil ik niet, verder werkt ie wel goed geloof ik
Wat ik wil is het volgende:
code:
1
2
| RewriteRule ^(.*)static/(.*)$ siteroot/$1static/$2 [L] RewriteRule ^(.*)$ main.php |
maar dan werkend
Wat probeer ik hiermee te bereiken:
Alle requests moeten via main.php gaan. Behalve dingen die zich in een static directory bevinden, zoals plaatjes e.d. Zo'n static directory moet zich overal in de tree kunnen bevinden bijvoorbeeld:
Deze urls moeten statisch overgezonden worden:
/tweakers/hardware/news/static/blaat.gif
/tweakers/static/pompompom.gif
Deze urls moeten door main.php
/tweakers/hardware/news
/tweakers/
/bladiebla
Ik heb héél veel geprobeerd en heel veel gezocht, maar mn apache raakt op 1 of andere manier in een infinite loop op manier zoals ik het heb...
Ik hoop dat iemand me ff wil helpen!
Aanvulling:
Als de regels gerewrite zijn, gaat hij met de output daarvan nog een keer het hele rijtje af; en dat wil ik niet, verder werkt ie wel goed geloof ik
[ Voor 12% gewijzigd door ebas op 22-03-2003 19:26 ]