Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Zie ook http://www.tweakers.net/search?DB=Nieuws&Query=9600 .
Verwijderd
What the f## bedoelen ze hier nu weer mee? Wie schrijft die folders trouwens? Volgens mij de cassieres. hahahaGrafische kaart kan uitgebreid worden dankzij 8x AGP-moederbord met slot
Of deze quote: (ook briljant)
Volledige ondersteuning van de hardware voor DirectX 9 waardoor grafieken reëler lijken dan de werkelijkheid.
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 18:11 ]
Verwijderd
En die CRT?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 18:30 ]
gewoon zelf even zoeken
ATI's Radeon 9600 Pro likely to be slower than older 9500 Pro
[ Voor 36% gewijzigd door T.T. op 22-03-2003 18:24 ]
Verwijderd
Lijkt me daar beter passen en dat de 9600 een nieuwe kaart word was wel te vinden.
Verwijderd
Ja, leuk zo een algemeen Aldi topic
Ik vind echter dat als je het specifiek gaat hebben over beeldkanonnen en videoplanken, printers etc. er daar best wel specifieke topics in de daarvoor bedoelde forum onderdelen mogen worden geopend (in dit geval dus deze
In het algemene Aldi topic heb je een thread over de PC, de 3 monitoren, de scanner, de boxen etc. allemaal doorelkaar lopen in één topic. Erg onoverzichtelijk dus.
Als ik wat wil weten over een TFT scherm die ze gaan verkopen wat heb ik dan aan info over de PC of de printer of de scanner?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 14:42 ]
Iets, ergens in mijn hoofd, zegt dat het een aangepaste versie is, net zoals de MX440 SE
Ik zou het in ieder geval goed uit zoeken als ik jou was, anders ben je misschien idd beter af met een 9500 al dan niet pro versie. Maar zeker weten doe ik het niet meer!
Ik dacht het gehoord te hebben in de ATI showcase bij de introductie van de 9800 pas geleden. Speciale versie voor bedrijven ofzo, Dell enz.
Dit topic is gesloten.
![]()