[XP] net SharpE geinstalleerd, maar... *

Pagina: 1
Acties:

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-04 14:55

geforce666

a.k.a Jan (nl)

Topicstarter
ik was gewoon aan het rond snuffelen en toen kwam ik het programma SharpE tegen (skin voor WinXP, www.lowdimension.net) dit heb ik geinstalleerd maar toen ik moet herstarten kreeg ik zo'n (windows nt) inlog scherm maar dat wil ik dus helemaal niet dus heb ik dat proggie geuninstalled maar nu krijg ik nog steeds dat inlog scherm.
Normaal was het zo als ik me pc aanzette starte hij helemaal door totdat ik in windows zat, maar nu heb ik dus dat inlog scherm maar hoe haal ik dat weg dus dat hij gewoon weer helemaal doorstart totdat ik in windows zit.
ik heb al gezocht op het forum van dat programma en op GoT ook maar kon niks vinden.
ik heb WinXP Pro.

Thx.

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:49
dat kun je doen met het progje TweakXP

Check dit en help mee!

• geforce666

geforce666

a.k.a Jan (nl)

Topicstarter
dus het kan niet gewoon met windows zelf

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[google=autologon windows xp]
--> http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_autologon_pro.htm

en lees Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 even door, ik heb even het OS in de topictitel gezet, dit was je vergeten. Volgende keer even op letten aub. :)
ik heb al gezocht op het forum van dat programma en op GoT ook maar kon niks vinden.
ik heb WinXP Pro.
Het is slim om aan te geven op welke keywords je hebt gezocht. Zoals je ziet is er best wat te vinden, als je maar weet hoe je moet zoeken.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[search=autologon winXP]
[google= autologon windows]

Moet wel wat opleveren.
En anders kijk je bij je configuration bij users + Passwords wat daar anders staat.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• geforce666

geforce666

a.k.a Jan (nl)

Topicstarter
ok thx en sorry blackd, niet aan gedacht
Pagina: 1