lo adjes. ik ben op zoek naar een liedje en was dit van plan dit te posten in het ''help ik zoek een liedje'' topic. maar nu. maar het liedje komt uit een film dus ik weet de artiest niet (doh
) nu heb ik een stukje uit een DivX film geknipt. mag ik die posten op GoT of valt dit onder warez
Bij muziekbestanden mag je geloof ik 30 sec. ervan posten voordat het in strijd is met de copyright wetgeving. Weet ik alleen niet zeker, kan iemand dat bevestigen?
op imdb.com kan je zelf zoeken naar films, daar staan ook de tracks van de film, grote kans dat jou liedje daar dus ook tussenstaat 
Hoef je niet eens je divx'je te posten
Hoef je niet eens je divx'je te posten
Was ik maar rijk en niet zo knap...
ja dat weet ik. maar het liedje staat niet op de soundtrack van de film. dus daarom vraag ik het even voordat ik een OW heb
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 17:45 ]
The Fast And The Furious. jaar weet niet. stijl muziek Rock
btw filmpje is 53 seconden lang.
btw filmpje is 53 seconden lang.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 17:49 ]
LA is niet bedoeld voor het afhandelen van de vraag die de topicstarter wil gaan stellen in het 'Hoe heet dat nummer' topic. Dus blijf ontopic.
Wat betreft die sample. Wanneer je een stukje uit die divx kunt knippen, dan kun je evengoed alleen het stukje audiostream opslaan. Wanneer je dat ook nog even zo rond de 30 seconden knipt, dan mag je het vervolgens in het daarvoor aangewezen topic posten.
En verzin voortaan een veelzeggendere titel van het topic
Wat betreft die sample. Wanneer je een stukje uit die divx kunt knippen, dan kun je evengoed alleen het stukje audiostream opslaan. Wanneer je dat ook nog even zo rond de 30 seconden knipt, dan mag je het vervolgens in het daarvoor aangewezen topic posten.
En verzin voortaan een veelzeggendere titel van het topic

[ Voor 8% gewijzigd door Steffie op 22-03-2003 17:56 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
ok. Scene: Weet niet
Gebeurtenis: Massale politie inval in het huis van Johnny Tran (ofzo)
Personages: Johnny Tran. Brian Spilner . The Police Chief
. Een heel swat team en wat zwarte busjes
Gebeurtenis: Massale politie inval in het huis van Johnny Tran (ofzo)
Personages: Johnny Tran. Brian Spilner . The Police Chief
Verwijderd
Opgelost: dicht
Inhoudelijke oplossing dient in NSTM te gebeuren dus stel daar je vraag
REEMF: en dat is dus NIET de bedoeling.
Inhoudelijke oplossing dient in NSTM te gebeuren dus stel daar je vraag
REEMF: en dat is dus NIET de bedoeling.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 17:57 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.