[XP Pro] desktop leeg?

Pagina: 1
Acties:

• J_o_s
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09-2024
Vandaag startte ik de pc op; alle bestanden nog op de desktop, 15 min later minmaliseer ik alle vensters om een bestand op de desktop te raadplegen; hele desktop leeg behalve de prullenbak.
De desktop is niet leeg gemaakt door middel van de Desktop Clean Up wizard; dit omdat er geen Unused Desktop Shortcuts mapje is aangemaakt op de desktop.
Ik heb ook al een System Restore uitgevoerd van een paar dagen terug; geen resultaat.
Ook heb ik bij de Recent Documents de bestanden die op de desktop stonden getracht te openen, dit zonder resultaat, de bestanden waren niet te vinden door windows xp pro.

Hoe krijg ik de bestanden weer terug op mijn desktop? Waar o waar zijn ze gebleven?

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Misschien even je PC scannen op virussen/spyware o.id. :?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En als je tijdens de opstart F8 indrukt en de laatst werkende configuratie laadt?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• J_o_s
heb gescand op virussen; geen virussen aangetroffen
heb gescand op spyware; spyware aangetroffen en de spyware weggekieperd

F8 tijdens het opstarten maakt geen verschil met de eerder beschreven situatie :(

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 11:53
rechtsklikken op lege desktop-->pictogrammen schikken op--> vinkje aanzetten bij "Bureaubladpictogrammen weergeven"..

Dat al geprobeerd?

Systeem Specs

• J_o_s
Jep :(

Verwijderd

Misschien een hacker!!!
Heb een keer berichten over gehoord dat xp desktop makkelijk te hacken schijnt te zijn. Maar wanneer en van wie ik dat gehoord heb weet ik niet meer.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 20:35:
Misschien een hacker!!!
Heb een keer berichten over gehoord dat xp desktop makkelijk te hacken schijnt te zijn. Maar wanneer en van wie ik dat gehoord heb weet ik niet meer.
Ik mag voor de TS hopen dat ie wel de beveiligingsupdates heeft geinstalleerd die dat tegengaan...

• AKI
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27

AKI

En als je nieuwe iconen maakt, geeft ie die wel weer, of verschijnen die niet eens.

Tweak-XP bijvoorbeeld kan er voor zorgen dat al je icoontjes weggaan en er ook geen nieuwe bijkomen, vind ik zelf juist heeel handig, heb hekel aan volle desktop

Schiet mij maar neer

Pagina: 1