Soldier of Fortune 1 Bloed?

Pagina: 1
Acties:

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:57

Airpower

Feel the Power!

Topicstarter
Bij mij is laatst Soldier of Fortune 1 geinstalleerd met violence-lock.
Hoe kan ik deze uitzetten zonder het paswoord?
Opnieuw installeren heeft geen nut.

Ik heb al gesearched, kan niks vinden.

Verwijderd

Ik heb even gesearched maar kon het nog niet vinden. Hier staat dezelfde vraag, maar hij heeft nog geen antwoord.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb je de sluit message van je vorige draad gelezen? Daar heb ik een link naar Soldier of Fortune II: Double Helix Top Solutions FAQ gegeven, daar staat precies hoe je de gore weer in je spel terug krijgt ;) (zowel voor de full version als de demo)

[ Voor 9% gewijzigd door White Dust op 22-03-2003 17:58 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Sorry... ik moet beter leren lezen |:(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Als het spel geinstalleerd is met violence lock moet je zelf het password hebben gegeven. Die zou je natuurlijk nog moeten weten ;)
Wat je zou kunnen doen als je password niet meer hebt is je savegames backuppen, het spel helemaal uninstallen, de map dus echt helemaal deleten en dan het spel overnieuw installeren. Als het dan nog niet werkt zal je je registry moeten onderzoeken of het spel in een andere map installeren :)

The devil is in the details.

Verwijderd

White Dust schreef op 22 March 2003 @ 17:54:
Sorry... ik moet beter leren lezen |:(
en leren editten ;)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:10

Rival24

I'll Be Back

Je kunt tijdens de installatie aangeven of je full violence wilt of niet. Je hebt waarschijnlijk gewoon next next next next next, map, next gedaan zonder te lezen? :P

Verwijderd

MaRc0 schreef op 22 March 2003 @ 18:14:
Als het spel geinstalleerd is met violence lock moet je zelf het password hebben gegeven. Die zou je natuurlijk nog moeten weten ;)
Wat je zou kunnen doen als je password niet meer hebt is je savegames backuppen, het spel helemaal uninstallen, de map dus echt helemaal deleten en dan het spel overnieuw installeren. Als het dan nog niet werkt zal je je registry moeten onderzoeken of het spel in een andere map installeren :)
ik dacht dat hij dat in je reg opsloeg... gewoon opnieuw installen heeft dacht ik geen zin... maar het is natuurlijk te proberen
Pagina: 1