Ik heb ff een trailer gedowned in mov-formaat, maar ik wil die graag op vcd ofzo zetten. Ik krijg hem alleen niet geconverteerd, met Quicktime pro zou je hem moeten kunnen exporteren, maar hij zegt dan: "saving is disabled for this movie", is hier iets tegen te doen?
AV --> SA
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
tis compyrighted material, oftewel quicktime pro weigert het, mischien dat je ergens een crack of andere software kan vinden, maar daar is got geen plaats voor, tenzij je een ban wil
Nou ik zie niet in wat er illegaal is aan gewoon een legaal gedownload trailertje op je tv willen kijken dmv een vcd in je dvd speler. Ik vraag ook niet om cracks ofzo, gewoon of er een prog is dat die mov kan omzetten naar mpeg of evt. de video eruit kan capturen.
Ik snap je probleem (en ook zeker de wens om het in andere formaten te bekijken), maar helaas zit het omzeilen van beveiligingen er niet in op GoT
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()