Ik Heb pas een extra harde schijf van 80 gb gekocht. ik windows op die schijf opnieuw installeren (me oude schijf erin laten zitten). dus ik dacht na een vlekkeloos verlopen installatie laat ik even de oude schijf waar windows nog op stond formatteren. dus ik weer pq magic opstarten en laten formateren. krijg ik een melding dat me pc opnieuw opgestart moet worden dus ik opnieuw opstarten. Kom k in een blauw scherm en daar is hij even bezig en liep ook goed toen moest ik weeer opnieuw opstarten en toen ineene deed de comp het niet meer. starte niet meer op gewoon. later was het gelukt dmv een opstart diskette en ik fdisk opstarten ziet de computer mijn 40 gb schijf ineene keer als een 62 gb schijf :S:S en als je dan windows xp opnieuw probeert te installeren zegt hij dat er te weinig schijf ruimte is
. Wie heeft er een oplossing??? de indeling van me schijven is op de oude
c: = 6gb
d: = 34gb
nieuwe schijf
h: = 3 gb
i = 77 gb
k hoop dat iemand het kan oplossen want er staat veeeeeeel info op me schijf die k wil bewaren alleen me oude schijf mag gewist worden!!
c: = 6gb
d: = 34gb
nieuwe schijf
h: = 3 gb
i = 77 gb
k hoop dat iemand het kan oplossen want er staat veeeeeeel info op me schijf die k wil bewaren alleen me oude schijf mag gewist worden!!