Toon posts:

[Windows XP Pro] MSN messenger start niet door

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem. Als ik MSN Messenger wil starten, d.m.v. mijn w8w in te geven, gaat dat poppetje rechts onderin bij de tijd even bewegen en beweegt vervolgens niet meer !

Als ik nu kijk bij taskmanager, staat bij msmsgs.exe dat ie bijna 100% CPU verbruik heeft. Dit heb ik sinds een week ofzo, ik draai nu al een half jaar met dit systeem, voorheen werktte het altijd perfect, iemand een oplossing ?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Windows Operated Systems -> Software Algemeen

lijkt me meer een issue met MSN, dan met Windows.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat klopt, maar het is wel een geintegreerd programma in Windows XP. Vandaar dat ik dit bij WOS zet !

Verwijderd

probeer eens een nieuwe windows installatie. Je windows is gewoon een beetje brak geworden. Daarna werkt het weer zoals voorheen.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 16:40:
probeer eens een nieuwe windows installatie. Je windows is gewoon een beetje brak geworden. Daarna werkt het weer zoals voorheen.

Zullen we daar maar even mee wachten tot er echt geen oplossing meer te vinden is?
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 16:38:
ja, dat klopt, maar het is wel een geintegreerd programma in Windows XP. Vandaar dat ik dit bij WOS zet !
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10: Outlook Express, Internet Explorer en MSN zijn allemaal bijgeleverd, maar wij hebben er voor gekozen deze in Software Algemeen te behandelen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

* mag ik nu niet meer antwoorden hier ? ;)

nee, maar deze werkt in ieder geval wel. Het zal alleen wel drastische maatregel zijn ja, dat moet ik toegeven :D

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 07:17

Thunde®

Don't Worry :)

MSN messenger 5 downloaden, als die werkt doet de bijgeleverde MSN Messenger het ook weer mischien?

Mijn spec's | Modelbouwforum

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:41
Waarom moet de bijgeleverde messenger het doen? Je kan toch ook gewoon een reïnstall van MSN doen? (4.x of 5.x ofzo)

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
gewoon de MSN er uit slopen , hoe dit moet staat in de win XP faq en vervolgens weer downloaden en installeren van de website.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Verwijderd

Topicstarter
Nou problem solved !!! Een nieuwe MSN geinstalleerd en probleem was verholpen.
Ik dank U allen !!!

Verwijderd

Gewoon eraf smijten en de laatste versie ervan downloaden (5.0), ik had juist hetzelfde probleem, was meteen opgelost.

Edit/

Oeps, te laat. 8)7 O+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 17:31 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:41
Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 17:30:
Gewoon eraf smijten en de laatste versie ervan downloaden (5.0), ik had juist hetzelfde probleem, was meteen opgelost.

Edit/

Oeps, te laat. 8)7 O+
Huh? 11 minuten te laat? Ik denk dat je de post niet goed gelezen had ofzo.
Pagina: 1