Ik ben al een paar uur aan het rommelen geweest om een Pentium 90 aan te sluiten op het internet, maar ik krijg het niet voor elkaar. Als jonge luie Microsoftgebruiker ben ik het gemak van wizards gewend, van Windows 95 heb ik dan ook niet zoveel kaas gegeten.
Ik zoek de instellingen/ manier om een, zoals dat in XP heet
, Permanente internetverbinding te realiseren. Via de wizard in 95 om internet in te stellen lukt het niet. De netwerkkaart is echter wel goed geinstalleerd, en er knipperen vrolijk enkele groene lampjes.
Ik heb deze verbinding nodig om het computertje ook aan het netwerk vand e router te verbinden, om zo nog meer huisgenootjes gebruik te kunnen laten maken van Wonderwel Wanadoo
Ik neem aan dat deze vraag heel snel te beantwoorden is, gek genoeg hielp de faq me niet echt veel verder, en ik schaam me een beetje om het te moeten vragen
Ik zoek de instellingen/ manier om een, zoals dat in XP heet
Ik heb deze verbinding nodig om het computertje ook aan het netwerk vand e router te verbinden, om zo nog meer huisgenootjes gebruik te kunnen laten maken van Wonderwel Wanadoo
Ik neem aan dat deze vraag heel snel te beantwoorden is, gek genoeg hielp de faq me niet echt veel verder, en ik schaam me een beetje om het te moeten vragen