Toon posts:

Nieuwe HardeSchijf

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag net een nieuwe harde schijf gekocht een western digital 60 gb en als ik iets groots bv een .bin file naar die harde schijf wil zetten van een andere harde schijf ( waar windows op staat) ( Seagate 20 gb ) dan start de computer ineens opnieuw op :S

ik heb al een ata 100 kabel gehaald voor allebei secondary en primairy ide

en het probleem is nog niet opgelost :r weet iemand hier iets op?

ik draai windows XP ze zeggen dat ik windows opnieuw moet installeren maar er moet toch een andere manier zijn

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
van de site van WD kan je wat diagnostics tools downloaden, mijn advies is om deze eens te draaien, zo weet je zeker of je disk nog goed is

A wise man's life is based around fuck you

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kan het niet zo zijn dat de load je voeding eruit trekt :? Lost het iets op om een ander stuk hardware eruit te halen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003)
Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen :)

Hier kunnen we weinig mee, je hebt helemaal niks uitgezocht, niks getroubleshoot, niks zelf geprobeerd behalve enkel een simpel kabeltje te vervangen, etc.. Je ondervindt een probleem en wij mogen het maar oplossen.. Nah, da's niet Tweaker-waardig :z

Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door en mocht je een nieuw topic te willen openen, lees wel de 1e posting van Dit graag lezen eer je een topic opent door! B)

/kansloos

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 22-03-2003 16:18 ]

Dit topic is gesloten.