[WC] Klax rev 3.0 Patent nummer

Pagina: 1
Acties:

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:17
Beste mensen wie helpt mij aan het patent nummer van de klax rev3.0 waterkoeling blok. Als ik over dit nummer beschik is het mogelijk alle gegevens uit de patenten db te halen en vervolgens een 99% copy te maken met een C&C draaibank. :D (zonder rechten/patenten te schenden uiteraard :+)
En dit uiteraard dan niet voor 95 Pleuro winkelprijs....
Wie o wie helpt mij, plaatjes van de binnen kant van het keolblok zijn ook welkom!!
en ideeen over wat we er aan zouden kunnen aanpassen natuurlijk ook

Verwijderd

Als jij maar 1 blokje maakt dan maken die patanten toch weinig uit? Als je ze gaat verhandelen dan zit je fout idd ;) Maar voor 1 blokje of misschien 5 als je wat blokjes maakt voor vrienden ofzo..pff..dat maakt Klaxx denk ik heel weinig uit.

Er zijn op GoT ook DD3 klones gemaakt trouwens..

• bredend
  • Laatst online: 14-02 16:04
Heb je ze zelf al gemaild? Een waar haal je die patenten vandaan?
Poosje geleden stond in een topic een link naar een patent op lichtjes in je PC :) Was voor de Apple iMac :P

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Tis alleszinds niet van Klaxx maar van Innovatek ..

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

idd ze zullen vast neit moelijk doen om die blokjes ze zullen het nieteens weten zolang je niet iets op grote schaal begind.

rev 3.0 is trouwens een aardig blokje heb er zelf ook een en ben er erg tevreden over.

Verwijderd

Desolation Angel schreef op 22 maart 2003 @ 16:23:
Tis alleszinds niet van Klaxx maar van Innovatek ..

Mooi, weten we dat ook weer :) Draagt niet echt bij aan het topic denk ik :X

• Asprine
  • Laatst online: 13:17
Via via kan ik in de internationale patenten db komen, dat gaat dus niet zomaar. Was natuurlijk ook niet van plan het op de markt te brengen ofzo.
Maar die patentnummers zijn lastig te vinden op internet, zijn er niet mensen die een set gekocht hebben, en staan er misschien nummers op de doos?

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

waarom heb je ze nodig je kan toch gewoon dat blokje maken en klaar ???

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
The Doctor schreef op 22 March 2003 @ 16:47:
waarom heb je ze nodig je kan toch gewoon dat blokje maken en klaar ???
hij wil die patenten hebben zodat hij de gegevens kan bekijken van dat blokje. Dat blokje zit helemaal dicht dus je weet niet precies wat er aan de binnenkant zit en of er nog andere geheimen zijn waarom dat blokje zo goed koelt.

Verwijderd

Herr Muller schreef op 22 March 2003 @ 17:13:
[...]

hij wil die patenten hebben zodat hij de gegevens kan bekijken van dat blokje. Dat blokje zit helemaal dicht dus je weet niet precies wat er aan de binnenkant zit en of er nog andere geheimen zijn waarom dat blokje zo goed koelt.

Staan er in die patenten afbeeldingen dan? Volgens mij wil hij gewoon de rechten niet schenden en daarnaast nog plaatjes van de binnenkant.. denk ik... :P Dat haal ik uit de post iig.

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

ff op internet zoeken zal je toch ook wel een heel eind mee komen ??
ik ga eens ff zoeken of ik wat voor je kan vinden.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 17:29:

[...]

Staan er in die patenten afbeeldingen dan? Volgens mij wil hij gewoon de rechten niet schenden en daarnaast nog plaatjes van de binnenkant.. denk ik... :P Dat haal ik uit de post iig.
een patent omvat meestal een volledige productomschrijving inclusief bouwtekeningen en handelingen die ermee verricht kunnen worden. Erg handig dus als je iets wilt nabouwen :)

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Mischien heb je er wat aan:

Ik heb verder erg weinig kunnen vinden over de maten maar als ik de tekeningen zo zie snap ik hoe het werkt dus je zou een kloon kunnen maken.

alleen moet je er dan zelf een ontwerpen naar dit princiepe.

Afbeeldingslocatie: http://www.hardocp.com/images/articles/1038785961lCEaChcWhL_1_6_l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tomshardware.fr/images/cpu/20011217/kern1.jpg

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
The Doctor schreef op 22 March 2003 @ 18:51:
Mischien heb je er wat aan:

Ik heb verder erg weinig kunnen vinden over de maten maar als ik de tekeningen zo zie snap ik hoe het werkt dus je zou een kloon kunnen maken.

alleen moet je er dan zelf een ontwerpen naar dit princiepe.

[afbeelding]

[afbeelding]
hij wil 't patentnummer hebben, dan kan ie de bouwtekeningen van dat speeltje opvragen :P

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

lekker boeiend,m als je toch de CA maten heb heb je toch meer als genoeg? en mail ze anders ofzo :X
Pagina: 1