bios op compaq scsi controller

Pagina: 1
Acties:

• c.lemmers
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-03 15:50
Heeft er iemand enig idee hoe ik op een compaq scsi controller (lsi 53c896 64bit 2 channel controller) sp 348759-001 de bios geactiveerd krijg
Heb helaas geen handleiding van de kaart
staat ook geen beschrijving by de jumpers die op de kaart zitten
kaart werkt verder wel gewoon

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
misschien kun je van een normaal lsi 53c896 kaartje een handleiding op het net vinden.

specs

Verwijderd

ik doe een gok, moet je dit niet met een progje onder DOS doen? heb zelf ook van dat soort kaarten gehad en er is dan vaak geen andere manier nodig.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Ik had ook een dergelijke kaart, en deze had gewoonweg geen bios. Dit werd normaal geregeld door het mobo van de Compaq waar hij in zat. De kaart werkte idd perfect, alleen booten van de kaart was niet mogelijk.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:36
Als er een BIOS op zit, dan zou je kunnen achterhalen wie de fabrikant van die kaart is en het BIOS daar mee flashen. Zo heb ik hier ook een Compaq uitvoering v.d. Adaptec 39160, kon ik niet van booten in een non-Compaq bak. Adaptec BIOS er in geflashed en ik kon booten :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Ik dacht dat Compaq steeds meer standaard werd... Heb een Compaq uitvoering van de Adaptec 1532P... Is weliswaar ISA, maar werkt gewoon tzelfde als een normale Adaptec bootable SCSI-kaart *D

• c.lemmers
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-03 15:50
Heb met een tooltje van lsi de kaart getest en
er blijkt geen bios op te zitten
allemaal bedankt voor de hulp
Pagina: 1