Hoi, ik heb nog een oude NT 4 machine staan en probeer in te loggen maar ben heel dom m'n wachtwoord vergeten
Ik kan alleen binnen met Admin omdat dat de enige account is. Dus hoe kraak ik (als dat hier gepost mag worden) een NT4.0 machine zonder hem helemaal leeg te gooien?
er zijn dos programma's die zo de SAM kunnen uitlezen/aanpassen, alleen weet ik niet direct een voorbeeld
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
als ie zo oud is dan staat er toch niets belangrijks op lijkt me, dus waarom wil je er nu ineens bij dan? kdenk dat een beetje googlen wel een antwoord geeft
Wil graag weten wat erop staatmarko77 schreef op 22 March 2003 @ 14:34:
als ie zo oud is dan staat er toch niets belangrijks op lijkt me, dus waarom wil je er nu ineens bij dan? kdenk dat een beetje googlen wel een antwoord geeft
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 14:25:
Dus hoe kraak ik (als dat hier gepost mag worden) een NT4.0 machine zonder hem helemaal leeg te gooien?
En nee, het mag niet. Om een aantal redenen niet:Als je niet 200% zeker bent dat wat je wilt gaan posten wel mag volgens de policy of gezond verstand: Plaats het dan niet! Het is niet de taak van de crew om voor jou na te denken of je wel slim bezig bent. Het is je eigen verantwoordelijkheid, en een dergelijke 'disclaimer' is dan ook totaal betekenisloos, en de normaal geldende sancties zullen worden toegepast.
- Wij weten niet zeker of jij wel gemachtigd bent om deze computer de "hacken". Dit kunnen wij vanaf hier niet zien.
- Er kunnen mensen meelezen die op deze manier op een idee kunnen worden gebracht of die minder goede bedoelingen hebben.
edit:
Wie houdt dan ook al die FAQ's uit elkaar
Wie houdt dan ook al die FAQ's uit elkaar
[ Voor 5% gewijzigd door Compubiter op 22-03-2003 14:44 ]
Dit topic is gesloten.
![]()