[TF] Topic gesloten, nieuwe manier van modereren?! :(

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 14:21
Alleereerst, dit linkje (Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!) ken ik! Ik kom hier niet om mn topic opnieuw te laten openen ofzo, ik wil alleen melden dat ik het NIET eens ben met het sluiten ervan.

Een paar dagen geleden opende ik een topic in het TF, [rml][ TV] Links naar livestreams Ned2, BBC, EuroNews[/rml], met wat links naar tv-streams rond de kwestie Irak.

Een dag later, komt er iemand, die exact eenzelfde topic opent, alleen dan met wat meer links erin, Livestreams, en vervolgens word MIJN topic gesloten!!!

De sluitmessage was:
Deze was eerder, maar is minder compleet dan onderstaand topic:
Livestreams
Nou vraag ik je, waar slaat dit nou weer op?! Een forum is toch juist ervoor bedoeld dat je op andermans ideen/topics kan reageren? Wat nou als ik nu een topic maak, met nóg meer linkjes erin, word dan dat andere topic weer gesloten?

Komnou zeg, ik kan me best voorstellen dat dat 2e topic completer is, maar dat kan ie toch ook in mijn topic posten dan?

Ik wil hier dus niet mn gelijk halen ofzo, mn topic hoeft ook niet meer open (heeft toch niet zoveel zin meer), maar wil wel ff laten merken dat ik het maar een merkwaardige ontwikkeling vind, en ben benieuwd wat jullie hier nou over denken.

Ik vind het niet leuk :(

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

zou best kunnen, maar toch moet je mailen met degene die het topic sluit ;)

Een slotje is nooit persoonlijk, en er zijn ook niet echt regels over 'wie eerder was' oid... een mod kijkt aan de hand van bepaalde factoren wat er open moet blijven of wat moet dicht, en als de ene bijv completer is, of waar een discussie beter loopt, dan is het natuurlijk raar om juist die te sluiten...

maar nogmaals, het heeft niet veel zin om het slotje hier te bespreken of je ongenoegen te uiten, tenzij het om iets beleidsmatigs gaat... :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik wil alleen melden dat ik het NIET eens ben met het sluiten ervan.
Deze sectie ook gelezen dan?
Deze maatregel omdat soms wel tot 10 topics op een dag staan, waarvan er 9,5 echt onnodig zijn en er alleen sprake is van "verhaal halen". Dat is dus NIET de bedoeling. doe dat dus ook niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.